Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fan nå er jeg lei!

 

Jeg skulle være grei og hente en sveiseapparat sammen med en kompis. Hans bil står uten eksosanlegg så vi kjørte min. Jeg hadde planlagt det slik at jeg skulle hente dama i stallen på vei tilbake. Plutselig skulle dama og ungen på 2 år til kompisen min være med.. "Greit" nok tenker jeg. Sikkert kjedeli for dem å sitte hjemme.

 

På vei til plassen vi skulle hente sveiseapparatet skulle plutselig dama og ungen hans ha mat på mcDonalds... Helvette tenker jeg.. Dette går ikke, men dumsnill som jeg er svinger jeg innom McD. Der hadde seff en busslass med småunger fra et fotballlag kommet.. Stappfullt og kø lengre enn ett ont år! Vi kjører videre for å finne noe annet. Fant ei pizzasjappe med verdens tregeste betjening. Ungen blir sulten og grintete. Gidder ikke stå der i kø mere så drar til en tredje plass og bestiller pølse og pommes frites.. Når vi ENDELIG kommer oss avgårde for å hente d jævla sveiseapparatet vet han plutselig ikke hvor kisen med sveiseapparatet bor. Heldigvis kjente jeg en 3. person som visste hvor han bodde. Fant fram til slutt og fikk henta apparatet..

 

På vei tilbake stopper fan meg bilen. Tett bensinrør fra tanken. Har skjedd før så er ikke noe problem å fikse på 2 min. Probleme var bare at dette skjedde i 90-sona med masse trafikk...

 

Når vi endelig kommer oss hjem har dama vært hjemme, men var nå på vei tilbake til internatet der hun går på skole.. Hadde liksom ikke sett henne på nesten en uke og hadde gleda meg til å se henne igjen..

 

Kan denne dagen bli værre? Bare for å gjøre det enda værre har jeg jobbet 12 timers dager pluss lørdag og søndag.. Trøtt og trasig!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...