Hashtægg Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Og hva sier man da? "Takk" Selvom jeg savner Norah Jones avataren. Hrisebro har den, men han er ikke på msn Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Daniel: Aye, classamtes har i 2mx imorgen så jeg er hjelping hand Selv har jeg 3mx på fredag. mmmm yes. 8550085[/snapback] Wut? Tredjeklassinger som tar 2MX? Tar de det som privatister? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Daniel: En MÅ ikke ta det 2. året. En kan ta det 3. året sammen med 2. klassen. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Mjo, det er vel for så vidt mulig hvis skolen legger det opp slik at timene ikke kolliderer. Jeg syns likevel det høres litt rart ut. Aniwais, u guise haf fun mens jeg regner videre. Endret 6. mai 2007 av Daniel Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) *glem det* B.O.G. Endret 6. mai 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Daniel: funker som fjell. Skolen er grei sånnsett. Folk i 3. klassen som har 2fy også. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Skarstad, oh please Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 NP: 2 Pac - Changes Der døde SO. Jippi. Me go play CS. Snx Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Fan nå er jeg lei! Jeg skulle være grei og hente en sveiseapparat sammen med en kompis. Hans bil står uten eksosanlegg så vi kjørte min. Jeg hadde planlagt det slik at jeg skulle hente dama i stallen på vei tilbake. Plutselig skulle dama og ungen på 2 år til kompisen min være med.. "Greit" nok tenker jeg. Sikkert kjedeli for dem å sitte hjemme. På vei til plassen vi skulle hente sveiseapparatet skulle plutselig dama og ungen hans ha mat på mcDonalds... Helvette tenker jeg.. Dette går ikke, men dumsnill som jeg er svinger jeg innom McD. Der hadde seff en busslass med småunger fra et fotballlag kommet.. Stappfullt og kø lengre enn ett ont år! Vi kjører videre for å finne noe annet. Fant ei pizzasjappe med verdens tregeste betjening. Ungen blir sulten og grintete. Gidder ikke stå der i kø mere så drar til en tredje plass og bestiller pølse og pommes frites.. Når vi ENDELIG kommer oss avgårde for å hente d jævla sveiseapparatet vet han plutselig ikke hvor kisen med sveiseapparatet bor. Heldigvis kjente jeg en 3. person som visste hvor han bodde. Fant fram til slutt og fikk henta apparatet.. På vei tilbake stopper fan meg bilen. Tett bensinrør fra tanken. Har skjedd før så er ikke noe problem å fikse på 2 min. Probleme var bare at dette skjedde i 90-sona med masse trafikk... Når vi endelig kommer oss hjem har dama vært hjemme, men var nå på vei tilbake til internatet der hun går på skole.. Hadde liksom ikke sett henne på nesten en uke og hadde gleda meg til å se henne igjen.. Kan denne dagen bli værre? Bare for å gjøre det enda værre har jeg jobbet 12 timers dager pluss lørdag og søndag.. Trøtt og trasig! Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Har du lyst på en klem? Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Jatakk.. Trenger det sårt. Helst om du har en myk damekropp... Blir kanskje litt verre når du heter Espen :!: Endret 6. mai 2007 av wazzza Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 *Gi wazzza en klem* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har lyst på junkfood. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har lyst på mot, guts, ekstremt til selvtillit! Også har jeg lyst på å få alt jeg vil ha. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Det å hadde vært digg Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har lyst på en ånd i en lampe, som oppfyller et ønske. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Hellemyr: Tror tre er standarden, egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg