Hashtægg Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (faen hvor svimmel jeg er (dette har ingenting med innlegget å gjøre (men jeg er svimmel))) (jeg er også svimmel (men det er fordi jeg har jernmangel) Egentlig burde jeg ikke sitte her og spamme, har flere prøver jeg burde øve til(Men jeg er så umotivert nå)) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 OMG Demille, behold avatar! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (faen hvor svimmel jeg er (dette har ingenting med innlegget å gjøre (men jeg er svimmel))) (jeg er også svimmel (men det er fordi jeg har jernmangel) Egentlig burde jeg ikke sitte her og spamme, har flere prøver jeg burde øve til(Men jeg er så umotivert nå)) 8549552[/snapback] K. Hvorfor så dårlig kvalitet på avataren? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Men du Veronica: Hver gang jeg sier noe her (faen hvor svimmel jeg er (dette har ingenting med innlegget å gjøre (men jeg er svimmel))) så kommer du fram til det. Men seriøst, hvordan kan du ta feil på Emma Thompson og Emma Watson? 8549523[/snapback] Det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Nå skal foreldrene mine møte foreldrene til kjæresten min.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Hvorfor så dårlig kvalitet på avataren? Gidder ikke ha bra. Mye kulere med dårlig. Dessuten er den bare midlertidig, må skaffe meg en bra en, bare kommer ikke på no bra nå. Minus: Ehm.. Når den tid kommer? Endret 6. mai 2007 av Demille Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Hvorfor så dårlig kvalitet på avataren? 8549731[/snapback] Du kan vel ikke forvente at man skal ta bilde av seg selv med et skikkelig kamera?! Webcam 4 laif, liksom. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Du kan vel ikke forvente at man skal ta bilde av seg selv med et skikkelig kamera?! Webcam 4 laif, liksom. FAKTISK så er bildet tatt med bra kamera. Jeg bare fucka det opp. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Hahaha, Boulahrouz har blitt utvist og Arsenal leder 1 - 0. United vinner serien! Red.: In your face, Demillski. Endret 6. mai 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Vattap, jåw? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Heisann alle sammen. Tentamen suger.. Gidder ikke øve, satser på at det jeg trenger står i ordboka. Fransk.. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 mmm 2mx is up. Very up. All the time. Is nice. HEAIDA. Og kaffe. Og kalkulator. Og en graf med topp- og bunnpunkt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 noen som har noen idèer til signaturen min? På tide å bytte. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) mmm 2mx is up. Very up. All the time.Is nice. HEAIDA. Og kaffe. Og kalkulator. Og en graf med topp- og bunnpunkt. 8549975[/snapback] MX blir vanskeligere for meg. Ettersom ny reform. Du sku sett mattelærern min skremte meg. "Det vil bli en myyyyyye større vanskelighetsgrad for deg enn de som har MX nå. Du burde tenke NØYE gjennom før du velger noe så vanskelig. " *Glo intenst på stakkrs mirna som er vettskremt* Så bare sitter jeg der..Alene, lamslått. Så kommer hun seinere på slutten av timen "Men du er jo veldig flink da Mirna, så blir sikkert ikke mye problem for deg. Bare jobb jevnt og trutt" ____ Jeg savner den gamle avataren min. Men jeg har den ikke..*dø* Endret 6. mai 2007 av Demille Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Tror jeg har en av dine gamle avatarer liggende og slenge her, Demille. En med en stripete genser. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Tror jeg har en av dine gamle avatarer liggende og slenge her, Demille. En med en stripete genser. Kan jeg væresåsnill få den? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Lyl, jeg er veldig mett. Endret 6. mai 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Skal se om jeg finner den. -- Jaudå! Her var den.. NorthGarden: Jeg lagde den til ho en gang for en stund siden, tror jeg. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 mmm 2mx is up. Very up. All the time.Is nice. HEAIDA. Og kaffe. Og kalkulator. Og en graf med topp- og bunnpunkt. 8549975[/snapback] Tentamen snart? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Demille: GO for it! Du kommer jo til å klare det bare du h4xer litt på skolen ogslikt. 2mx er kos, samme med 3mx igrunn.. så.. aw, jeg misunner deg at du får lære mer avansert. Jeg vil og. Daniel: Aye, classamtes har i 2mx imorgen så jeg er hjelping hand Selv har jeg 3mx på fredag. mmmm yes. Endret 6. mai 2007 av Knut Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg