Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
(faen hvor svimmel jeg er (dette har ingenting med innlegget å gjøre (men jeg er svimmel)))

(jeg er også svimmel (men det er fordi jeg har jernmangel) Egentlig burde jeg ikke sitte her og spamme, har flere prøver jeg burde øve til(Men jeg er så umotivert nå))

8549552[/snapback]

K.

 

Hvorfor så dårlig kvalitet på avataren?

Lenke til kommentar
Men du Veronica: Hver gang jeg sier noe her (faen hvor svimmel jeg er (dette har ingenting med innlegget å gjøre (men jeg er svimmel))) så kommer du fram til det. Men seriøst, hvordan kan du ta feil på Emma Thompson og Emma Watson?

8549523[/snapback]

Det jeg har hørt.

Lenke til kommentar
mmm 2mx is up. Very up. All the time.

Is nice. HEAIDA.

 

Og kaffe. Og kalkulator. Og en graf med topp- og bunnpunkt.

8549975[/snapback]

MX blir vanskeligere for meg. Ettersom ny reform.

Du sku sett mattelærern min skremte meg.

"Det vil bli en myyyyyye større vanskelighetsgrad for deg enn de som har MX nå. Du burde tenke NØYE gjennom før du velger noe så vanskelig. " *Glo intenst på stakkrs mirna som er vettskremt*

Så bare sitter jeg der..Alene, lamslått. Så kommer hun seinere på slutten av timen

"Men du er jo veldig flink da Mirna, så blir sikkert ikke mye problem for deg. Bare jobb jevnt og trutt"

 

:dontgetit:

____

Jeg savner den gamle avataren min. Men jeg har den ikke..*dø*

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Demille: GO for it! Du kommer jo til å klare det bare du h4xer litt på skolen ogslikt.

 

2mx er kos, samme med 3mx igrunn.. så.. aw, jeg misunner deg at du får lære mer avansert. Jeg vil og. :love:

 

 

Daniel: Aye, classamtes har i 2mx imorgen så jeg er hjelping hand :)

Selv har jeg 3mx på fredag. mmmm yes.

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...