Hellemyr Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Haah! sånn går det når du spiller fotball. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 City-jævler, altså.http://i159.photobucket.com/albums/t147/Sk...d/cronaldo2.gif 8548781[/snapback] En syk faen han der, ja. Skulle vært utestengt på livstid! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 City-jævler, altså. 8548781[/snapback] Det er så syyykt unødvendig Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 City-jævler, altså. 8548781[/snapback] Den var stygg. Det ser nesten ut som han speider etter dommerene før han slår til. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Bah, minner meg om den gangen jeg bytta ungdomsskole, og ble slengt rett inn i et religionsprosjekt ilamme to jenter som forgudet budismen. Det var ikke spesielt morsomt å måtte legge fram masse greier om noe du overhodet ikke hadde peiling på framfor en klasse med 27 fremmende fjes i. Jeg tviler på at jeg overbeviste noen om min kunskap innen for religion for å si det slik. Jaha, forgude det er vel å ta litt hardt i Hadde jeg bare vært aktiv i det munlig hadde jeg nailet en sekser. Lurer på åssen det blir med KRL i tredje på vgs. City-jævler, altså. Nååmmen, fikk Ronaldo vondt. Han kom jo såvidt nærat. Endret 6. mai 2007 av Demille Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Nååmmen, fikk Ronaldo vondt. Han kom jo såvidt nærat. 8548815[/snapback] Russerjævel. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Russerjævel. Pardon? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Nååmmen, fikk Ronaldo vondt. Han kom jo såvidt nærat. 8548815[/snapback] Ok, jeg vet hav jeg skal gjøre på deg neste gang jeg ser deg! -- Nå drar jeg snart til Ullevaal for å se RBK pisser på Enga! Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Demille kunne giftet seg med José Mourinho anytime... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Jaha, forgude det er vel å ta litt hardt i De var sånn, vi kalte dem gardiner. De kledde seg i snåle klær kombinasjoner osv. (les: f.eks. blå topp, knæsj-grønt skjørt, røde strømper med sorte striper og gummistøvler) også var de anti-alt. Jeg fikk f.eks. høre at det var bra at jeg røkte Marlboro og ikke Prince fordi Prince brukte barnearbeidere. Det samme gjaldt Mc Donald's osv. Så de likte budismen (eventuelt var det hindusismen. Iallefall, det er den religionen som har Krishna). Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Nååmmen, fikk Ronaldo vondt. Han kom jo såvidt nærat. 8548815[/snapback] Best ever Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Nååmmen, fikk Ronaldo vondt. Han kom jo såvidt nærat. 8548815[/snapback] Best ever 8548885[/snapback] Feel my wrath på hw-fotballen.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Feel my wrath på hw-fotballen.. 8548892[/snapback] Kjør knottene i balla på'n, hvis han har noen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Feel my wrath på hw-fotballen.. 8548892[/snapback] Kjør knottene i balla på'n, hvis han har noen. 8548917[/snapback] Skal kjøpe sko bare til den annledningen! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Demille kunne giftet seg med José Mourinho anytime... Helt greit, jeg har ikke så mye imot han jeg Han er en person man enten elsker eller hater. De var sånn, vi kalte dem gardiner. De kledde seg i snåle klær kombinasjoner osv. (les: f.eks. blå topp, knæsj-grønt skjørt, røde strømper med sorte striper og gummistøvler) også var de anti-alt. Jeg fikk f.eks. høre at det var bra at jeg røkte Marlboro og ikke Prince fordi Prince brukte barnearbeidere. Det samme gjaldt Mc Donald's osv. Så de likte budismen (eventuelt var det hindusismen. Iallefall, det er den religionen som har Krishna). Åh, sånt er kos Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Helt greit, jeg har ikke så mye imot han jeg Han er en person man enten elsker eller hater. 8548973[/snapback] Nei, han er en person man hater. Maken til en oppblåst, pompøs drittsekk av en dårlig taper har verden aldri sett maken til. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Nei, han er en person man hater. Maken til en oppblåst, pompøs drittsekk av en dårlig taper har verden aldri sett maken til. Tihi, han minner meg litt om meg selv om noen år. Og ikke minst, han er litt heit. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Nei, han er en person man hater. Maken til en oppblåst, pompøs drittsekk av en dårlig taper har verden aldri sett maken til. Tihi, han minner meg litt om meg selv om noen år. Og ikke minst, han er litt heit. 8549007[/snapback] !!!!!! Lenke til kommentar
Namek Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 City-jævler, altså.http://i159.photobucket.com/albums/t147/Sk...d/cronaldo2.gif 8548781[/snapback] Faen hadde det vært meg hadde noen fått deng.. Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Mourinho er morsom, spesielt når han anklager andre for å mangle respekt eller for å spele feig fotball, men i det siste har eg berre begynt å bli lei gnålet hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg