Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bah, minner meg om den gangen jeg bytta ungdomsskole, og ble slengt rett inn i et religionsprosjekt ilamme to jenter som forgudet budismen. Det var ikke spesielt morsomt å måtte legge fram masse greier om noe du overhodet ikke hadde peiling på framfor en klasse med 27 fremmende fjes i.  :ohmy:

 

Jeg tviler på at jeg overbeviste noen om min kunskap innen for religion for å si det slik.

Jaha, forgude det er vel å ta litt hardt i :ermm:

Hadde jeg bare vært aktiv i det munlig hadde jeg nailet en sekser. Lurer på åssen det blir med KRL i tredje på vgs.

 

City-jævler, altså.

Nååmmen, fikk Ronaldo vondt.

 

Han kom jo såvidt nærat.

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Jaha, forgude det er vel å ta litt hardt i :ermm:

 

 

De var sånn, vi kalte dem gardiner. De kledde seg i snåle klær kombinasjoner osv. (les: f.eks. blå topp, knæsj-grønt skjørt, røde strømper med sorte striper og gummistøvler) også var de anti-alt. Jeg fikk f.eks. høre at det var bra at jeg røkte Marlboro og ikke Prince fordi Prince brukte barnearbeidere. Det samme gjaldt Mc Donald's osv. Så de likte budismen (eventuelt var det hindusismen. Iallefall, det er den religionen som har Krishna).

Lenke til kommentar
Demille kunne giftet seg med José Mourinho anytime...

Helt greit, jeg har ikke så mye imot han jeg :)

Han er en person man enten elsker eller hater.

 

De var sånn, vi kalte dem gardiner. De kledde seg i snåle klær kombinasjoner osv. (les: f.eks. blå topp, knæsj-grønt skjørt, røde strømper med sorte striper og gummistøvler) også var de anti-alt. Jeg fikk f.eks. høre at det var bra at jeg røkte Marlboro og ikke Prince fordi Prince brukte barnearbeidere. Det samme gjaldt Mc Donald's osv. Så de likte budismen (eventuelt var det hindusismen. Iallefall, det er den religionen som har Krishna).

Åh, sånt er kos :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...