Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner meg egentlig ikke på jenter.

Vi var på dansegulvet og hun begynte å telle hvor mange som kysset hverandre. Plutselig så kysser hun meg på kinnet og sier at det telte som et. Så jeg var liksom "YAY". Etter en stund så kom det en stilledans, og da ble det mer klining på slutten. Og jeg var liksom "HELL YES!".

Så kom det en annen stilledans. Nå ville hun ikke kysse meg, men hun fortalte meg hvor mye hun likte meg og hvor glad hun var i meg. Og jeg var "Okay, I can live with that!".

Men plutselig så ble det vanskelig å snakke til henne. Hun ble mer borte, og alt ble bare rart.

 

På After Prom Party så var hun VELDIG vanskelig å snakke med henne. Hun var fjern og vi pratet ikke like lett. Etter en stund så måtte hun hjem, siden hun har en dansefremvisning i dag (noe jeg vet hun hadde).

Så hva er det med jenter å kysse gutter, fortelle dem hvor mye de liker og er glad i personen for så å bli fjern? *Stille seg selv det spørsmålet*

 

Jeg vil gjerne vite hva som forgår i hjernen til jenter.

 

Jaja, etter det stakk jeg til noen venner. Ikke noe drikking, men jeg har stappet i meg enorme mengder koffein og sukker. Jeg klarer ikke å sitte stille! Overdose på Red Bull er faen meg verre enn å være full. Hjelpes!

 

Nå er klokken 6:06.. Jeg gidder ikke å sove.. Tror jeg! YAY!

Lenke til kommentar
(..)

På After Prom Party så var hun VELDIG vanskelig å snakke med henne. Hun var fjern og vi pratet ikke like lett. Etter en stund så måtte hun hjem, siden hun har en dansefremvisning i dag (noe jeg vet hun hadde).

Så hva er det med jenter å kysse gutter, fortelle dem hvor mye de liker og er glad i personen for så å bli fjern? *Stille seg selv det spørsmålet*

Hvordan reagerte/hva sa du, da hun sa hun likte deg ol?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Nå er det lengesiden og hjerterytmen har ikke vært normal på et par timer, men jeg er ganske sikker på at jeg sa: "Takk! Jeg liker deg også!".

8547645[/snapback]

Herre jesus, sa du takk?!

 

Så flaut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...