Hashtægg Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er det nå jeg sier at min siste eksamen er 7. juni? Heldig! Gah, som jeg gleder meg til å bli ferdig. Når er din første av de fem da? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Graah! Angrer på at jeg spiste sitron på kabbematen jeg spiste til frokost. Såvidt jeg klarer å puste for alt er så hovna opp og det gjør vooondt! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Heldig! Gah, som jeg gleder meg til å bli ferdig. Når er din første av de fem da? 8547479[/snapback] 18. mai Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hjemme fra prom nå, klokken er 5:53 og jeg føler ikke for å sove. YAY! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hjemme fra prom nå, klokken er 5:53 og jeg føler ikke for å sove. YAY! 8547536[/snapback] Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 18. mai Det var jo en dag å ha eksamen det og Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hjemme fra prom nå, klokken er 5:53 og jeg føler ikke for å sove. YAY! 8547536[/snapback] Ble det noe på deg? Hvordan gikk det? Fortell oss alt.? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 18. mai Det var jo en dag å ha eksamen det og 8547545[/snapback] Blir gjerne sånn når man kommer til universitetet. Har eksamen lørdag 2. juni også. Men skal ikke klage, er greit spredt utover, så det er litt tid til å lese mellom hver eksamen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hjemme fra prom nå, klokken er 5:53 og jeg føler ikke for å sove. YAY! 8547536[/snapback] Pulings? :---D Damn, jeg er sliten... Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 DUMDUMDUMDUMDUMDUM DU DUMDUMDUMDUMDUMDUM DU DUMDUMDUMDUMDUMDUM DU Um boom ba bay Um boom ba bay Um Um boom ba bay bay UNDER PRESSURE. Queen & David Bowie. <3 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg skjønner meg egentlig ikke på jenter. Vi var på dansegulvet og hun begynte å telle hvor mange som kysset hverandre. Plutselig så kysser hun meg på kinnet og sier at det telte som et. Så jeg var liksom "YAY". Etter en stund så kom det en stilledans, og da ble det mer klining på slutten. Og jeg var liksom "HELL YES!". Så kom det en annen stilledans. Nå ville hun ikke kysse meg, men hun fortalte meg hvor mye hun likte meg og hvor glad hun var i meg. Og jeg var "Okay, I can live with that!". Men plutselig så ble det vanskelig å snakke til henne. Hun ble mer borte, og alt ble bare rart. På After Prom Party så var hun VELDIG vanskelig å snakke med henne. Hun var fjern og vi pratet ikke like lett. Etter en stund så måtte hun hjem, siden hun har en dansefremvisning i dag (noe jeg vet hun hadde). Så hva er det med jenter å kysse gutter, fortelle dem hvor mye de liker og er glad i personen for så å bli fjern? *Stille seg selv det spørsmålet* Jeg vil gjerne vite hva som forgår i hjernen til jenter. Jaja, etter det stakk jeg til noen venner. Ikke noe drikking, men jeg har stappet i meg enorme mengder koffein og sukker. Jeg klarer ikke å sitte stille! Overdose på Red Bull er faen meg verre enn å være full. Hjelpes! Nå er klokken 6:06.. Jeg gidder ikke å sove.. Tror jeg! YAY! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (..)På After Prom Party så var hun VELDIG vanskelig å snakke med henne. Hun var fjern og vi pratet ikke like lett. Etter en stund så måtte hun hjem, siden hun har en dansefremvisning i dag (noe jeg vet hun hadde). Så hva er det med jenter å kysse gutter, fortelle dem hvor mye de liker og er glad i personen for så å bli fjern? *Stille seg selv det spørsmålet* Hvordan reagerte/hva sa du, da hun sa hun likte deg ol? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hvordan reagerte/hva sa du, da hun sa hun likte deg ol? 8547630[/snapback] Nå er det lengesiden og hjerterytmen har ikke vært normal på et par timer, men jeg er ganske sikker på at jeg sa: "Takk! Jeg liker deg også!". Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Damn, jeg er sliten...8547578[/snapback] Da er vi to. Linselusa. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Nå er det lengesiden og hjerterytmen har ikke vært normal på et par timer, men jeg er ganske sikker på at jeg sa: "Takk! Jeg liker deg også!". 8547645[/snapback] Herre jesus, sa du takk?! Så flaut. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg er ikke sliten. Jeg er lett i beina. *løpe rundt* Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Herre jesus, sa du takk?! Så flaut. 8547698[/snapback] Hva faen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hva faen? 8547708[/snapback] Seriøst? "Tusen takk for at du liker meg!" Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hva faen? 8547708[/snapback] Han påpeker at det ikke er direkt romantisk. ...men det er ikke noe galt i å si takk. Kanskje du var så handsome Ustedalen at hun mistet helt mål og mæle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg