Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Au. Kondolerer. Er det derfor du ikke er ute og nyter dine nyinnkjøpte varer på en lørdagskveld?

8544331[/snapback]

Mmm, hadde vært sykt digg med den pilsen som lå i posen nå. Jeg er altfor deppet til å dra ut på byen nå også, så blir ikke noe kos fra det motsatte kjønn på meg i dag, nei.

 

Det var jo noen som gikk av etter meg også, er jo lov til å rope etter folk og si ifra. Det hadde jeg gjort, kanskje bare jeg som er snill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mmm, hadde vært sykt digg med den pilsen som lå i posen nå. Jeg er altfor deppet til å dra ut på byen nå også, så blir ikke noe kos fra det motsatte kjønn på meg i dag, nei.

 

Det var jo noen som gikk av etter meg også, er jo lov til å rope etter folk og si ifra. Det hadde jeg gjort, kanskje bare jeg som er snill.

8544350[/snapback]

 

Kjenner følelsen av å være innstilt på noe, for så å bli skuffet. Kan være de ikke la merke til det før det var for sent.

 

Jeje, jeg tar en trall i dusjen før jeg stikker ut.

 

*singing in the rain*

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Når er det vel mer samboeren min som leser her og ikke "jeg" for øyeblikket..  :whistle:

8544442[/snapback]

Hot..! :love:

 

 

Så, ingen Ban @ You?

Lenke til kommentar
Sikkert prøve å sprette jomfrudommen på noen. Er det ikke det man gjør prom night?

8544440[/snapback]

Nå er det faktisk veldig få amerikanere som har jomfrudommen i behold når de er 18. :p

 

Sagt ja til noen av de festene?

8544441[/snapback]

Jeg bestemmer meg i natt igrunn. Vet ikke helt enda.

Lenke til kommentar
Og da var det bestemt at jeg skal til Tunisia. Jeg håper det er billig drikke der.(absinth)

8544450[/snapback]

Tunisia suger balle! De drar deg inn i alle butikker og lar deg ikke dra derfra før du har kjøpt noe.

De er også muslimer, så de har ikke mye alkohol der. Vinen skal vist være god da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...