Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Presenting - zeh maztah of all trampOlinEz.

8544258[/snapback]

Ha, nei? Husket det var en tråd om trampoline ifjor, og mange begynte å poste filmer hvor de tok salto. Du var en av dem, men din film var litt... dårligere enn de andre.

Lenke til kommentar
Ha, nei? Husket det var en tråd om trampoline ifjor, og mange begynte å poste filmer hvor de tok salto. Du var en av dem, men din film var litt... dårligere enn de andre.
Ha, hold kjeft? Jeg har aldri postet noen film hvor jeg tar salto. Ikke vær så bråkjekk.
Lenke til kommentar
Jeg er så sykt forbannet på meg selv. Klarte å glemme posene mine på banen med alkohol, nye klær og ny sminke til en verdi av 2000 kroner. Håper den som fant posene får nytte av det, da.  :(  :cry:

8544315[/snapback]

 

Au. Kondolerer. Er det derfor du ikke er ute og nyter dine nyinnkjøpte varer på en lørdagskveld?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Tror det var Flippy92

8544291[/snapback]

Muuuuulig.

 

AnAnAs @ HA! Hadde det vært min pose hadde det vært 1 stk pondus og no' godteri. I verste-fall et gamecard. :ohmy:

 

Omg, skal vi få en SO-krangel mens Ueland er her og leser?

8544301[/snapback]

Harmless.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Jeg er så sykt forbannet på meg selv. Klarte å glemme posene mine på banen med alkohol, nye klær og ny sminke til en verdi av 2000 kroner. Håper den som fant posene får nytte av det, da.  :(  :cry:

8544315[/snapback]

Du er flink du. Sjekker alltid når jeg går av jeg. For å være sikker!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...