Lakus Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Ja, er masse morsome lover i USA Man kan ikke engang være der hvis man er under 21! Ser for meg det er populært og løpe bort til folk som ikke er 21 med en pils i hånda og la purken se dem Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Du må ha med deg myndige dine på restaurant når du er 20 år? Det er helt sinnsykt. 8540000[/snapback] Jeg har nok lov til å gå inn i restauranter uten noen som er eldre, men det er strengt forbudt å gå inn i baren (alle restauranter har en åpen bar hvor de selger alkohol). Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg er sulteeen! 8539786[/snapback] Pappa ska fikse grandiosa til meg 8539848[/snapback] snill pappa du har da 8539852[/snapback] Han glimter til for å gjøre opp det tapte. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg har nok lov til å gå inn i restauranter uten noen som er eldre, men det er strengt forbudt å gå inn i baren (alle restauranter har en åpen bar hvor de selger alkohol). 8540014[/snapback] Ah. Ikke helt frihetsberøvende men ikke langt unna. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Ah. Ikke helt frihetsberøvende men ikke langt unna. 8540022[/snapback] Det er USA. Alt er frihetsberøvende, men heite damer har de. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Det er USA. Alt er frihetsberøvende, men heite damer har de. 8540027[/snapback] Huff, du kan se men ikke ta på. USA er et forferdelig land. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Nei, da var det kvelden for en stakkars full jævel... Snakkes i morra folkens. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Det er USA. Alt er frihetsberøvende, men heite damer har de. 8540027[/snapback] Huff, du kan se men ikke ta på. USA er et forferdelig land. 8540041[/snapback] Jeg quoter meg selv: The school should not have a open campus policy since students can go out in their break and do drugs, drink alcohol or have sex We are learning things from media. You will never see a sitcom without a sexual reference. Is that a good thing? Of course not! WTF? Serioest, de sier dette til 16-18 aaringer. 8536383[/snapback] Litt ironisk at Speech læreren er høygravid. I tillegg så ser vi av og til film i Engelsk/historie. Når vi så Schindlers List måtte vi ha med en lapp fra foreldrene om at det var greit, siden det var en R-rated film. Nå ser vi We Were Soliders, noe som også er en r-rated film. Jeg spurte om hvorfor vi ikke måtte ha med lapp til denne, og fikk til svar at det var mer nakenhet i Schindlers List. Hva faen er det for noe tull? I We Were Soliders er det mye blod, folk brenner til døde og mange hundre personer blir skutt. Alt dette blir skildret grundig. Men å se to pupper i Schindlers list er farlig. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Så man kan ikke drikke før man er 21, men man kan kjøre som 16åring? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Detroit Tigers relief pitcher Joel Zumaya missed the 2006 American League Championship Series because he strained his hand playing Guitar Hero. Det er konge. Rett og slett konge. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Så man kan ikke drikke før man er 21, men man kan kjøre som 16åring? 8540134[/snapback] *kremt*14 åring i North Dakota. Haha, alt er så rart her. Rar stat! Lenke til kommentar
Namek Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Gratulerer med dagen til Sirslask? Står at du har bursdag på forsiden.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg er trøtt, men forhekset av musikk. Derfor kan jeg ikke legge meg før siste låta på denne skiva er ferdig. Heldigvis er jeg da på sistelåta, så det er nok ikke så lenge til. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Guitar Hero-konkurranse i byen imorgen, jeg må sove litt først. Likevel poster jeg dette, fordi jeg føler meg så sprek hver gang jeg tar 10 armhevninger og 15 beinløft-greier for hvert innlegg. Jeg er sprek på no time. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 SteffyPants, GL HF Selv skal jeg kvelde nå, så jeg kommer meg opp før polet stenger i morra. Var edru i kveld pga. dette, samt fordi jeg ikke kom meg ut før ølsalget stengte Men hey... Ut, Polet, finne to søte jenter fra Kristiansand og så Kongeparken igjen. Postgirobygget, Skambankt, Morten Abel, Hed Kandi etc. Kos! <3 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Nesten 2 timer uten et eneste innlegg, har det skjedd før? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Skjer nå og da tror jeg, men det er sjelden Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 SteffyPants, GL HF Selv skal jeg kvelde nå, så jeg kommer meg opp før polet stenger i morra. Var edru i kveld pga. dette, samt fordi jeg ikke kom meg ut før ølsalget stengte Men hey... Ut, Polet, finne to søte jenter fra Kristiansand og så Kongeparken igjen. Postgirobygget, Skambankt, Morten Abel, Hed Kandi etc. Kos! <3 8540296[/snapback] Send meg en pm med navna hvis du finner noen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg