Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må ha med deg myndige dine på restaurant når du er 20 år?  :ermm: Det er helt sinnsykt.

8540000[/snapback]

Jeg har nok lov til å gå inn i restauranter uten noen som er eldre, men det er strengt forbudt å gå inn i baren (alle restauranter har en åpen bar hvor de selger alkohol).

Lenke til kommentar
Jeg har nok lov til å gå inn i restauranter uten noen som er eldre, men det er strengt forbudt å gå inn i baren (alle restauranter har en åpen bar hvor de selger alkohol).

8540014[/snapback]

Ah. Ikke helt frihetsberøvende men ikke langt unna. :p

Lenke til kommentar
Det er USA. Alt er frihetsberøvende, men heite damer har de.  :dribble:

8540027[/snapback]

Huff, du kan se men ikke ta på. USA er et forferdelig land. :wee:

8540041[/snapback]

 

Jeg quoter meg selv:

 

The school should not have a open campus policy since students can go out in their break and do drugs, drink alcohol or have sex

 

We are learning things from media. You will never see a sitcom without a sexual reference. Is that a good thing? Of course not!

 

WTF? :ermm:

Serioest, de sier dette til 16-18 aaringer.

8536383[/snapback]

Litt ironisk at Speech læreren er høygravid.

 

I tillegg så ser vi av og til film i Engelsk/historie. Når vi så Schindlers List måtte vi ha med en lapp fra foreldrene om at det var greit, siden det var en R-rated film. Nå ser vi We Were Soliders, noe som også er en r-rated film. Jeg spurte om hvorfor vi ikke måtte ha med lapp til denne, og fikk til svar at det var mer nakenhet i Schindlers List.

 

Hva faen er det for noe tull? I We Were Soliders er det mye blod, folk brenner til døde og mange hundre personer blir skutt. Alt dette blir skildret grundig. Men å se to pupper i Schindlers list er farlig.

Lenke til kommentar

SteffyPants, GL HF :p

 

Selv skal jeg kvelde nå, så jeg kommer meg opp før polet stenger i morra.

Var edru i kveld pga. dette, samt fordi jeg ikke kom meg ut før ølsalget stengte :thumbdown:

 

Men hey... Ut, Polet, finne to søte jenter fra Kristiansand og så Kongeparken igjen.

 

Postgirobygget, Skambankt, Morten Abel, Hed Kandi etc.

Kos! :D <3

Lenke til kommentar
SteffyPants, GL HF :p

 

Selv skal jeg kvelde nå, så jeg kommer meg opp før polet stenger i morra.

Var edru i kveld pga. dette, samt fordi jeg ikke kom meg ut før ølsalget stengte :thumbdown:

 

Men hey... Ut, Polet, finne to søte jenter fra Kristiansand og så Kongeparken igjen.

 

Postgirobygget, Skambankt, Morten Abel, Hed Kandi etc.

Kos! :D <3

8540296[/snapback]

Send meg en pm med navna hvis du finner noen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...