Den store P Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) P: Du ligner ikke på en pakkis, du er bare litt lang i maska (i hvert fall på cam ). 7368182[/snapback] JAJA! Fuck deg da hehe, I'm a pretty girl! PRETTY! Overraskende få som har sendt meg sjelen via pm da, ingen som leser sigger? Endret 27. november 2006 av Den store P Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 JAJA! Fuck deg da hehe, I'm a pretty girl! PRETTY! Overraskende få som har sendt meg sjelen via pm da, ingen som leser sigger? 7368191[/snapback] Føkk meg i røven! Du får ikke min, jeg sa det jo til deg ista. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 @ P: Jeg har da aldri sagt noe anna? Uh, din bajs. Nå leste jeg siggen. Men sjelen min er borte Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) JAJA! Fuck deg da hehe, I'm a pretty girl! PRETTY! Overraskende få som har sendt meg sjelen via pm da, ingen som leser sigger? 7368191[/snapback] Føkk meg i røven! Du får ikke min, jeg sa det jo til deg ista. 7368197[/snapback] Åja, bare meg som ikke følger med da Hehe ingen i familien min sier noe til meg, pappa var på sykehuset og hadde operert så sier mamma til meg, kom nå skal vi hente pappa, jeg bare; Hvor har han vært? Mamma; På sykehuset vel, jeg sa det jo til deg for 2 måneder siden at han skulle legges inn og operere! Me again!; øøh..okei, visste jo det Kanskje jeg som er litt fjern av og til Endret 27. november 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Her går det jo for seg.. Venter på at jeg skal på jobb.. kjedelig Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Eg må nesten få arrestere Darkness litt der. So trådene har vel streng tatt aldri vært i nærheten av kunne bli kalt Off topic tråd. Etter mine mål og meniger så kan ikke Siste ordet tråd bli off topic når det ikke en noen topic. Og hvis noen da prøver å si til meg at denne tråden er ontopic "noen gang" så blir det moddet så pass at off topic ikke konkurerer i nærheten av andre forum som jeg kjenner godt 7367929[/snapback] Joda, hvis du leser første posten så står det hva som er tillatt eller ikke. Alt som bryter med reglene regnes som off topic. Mulig jeg har misforstått hva du mener. Jeg er ikke helt sikker på om siktet til ett av innleggene mine, eller førsteposten 7368035[/snapback] Ja, litt vanskelig forklart av meg der. Men det var altså da definisjonen på on og off topic i mine øyne. Altså er det en ikke on-topic tråd da tråden ikke har ett tema å snakke om, men hvor brukerene kan snakke frit om løst og fast (innenfor visse regler)Dette har da altså ingenting med moderering men mitt svar på en post du postet som "bruker " om hvorvidt vi var off topic når vi snakket om hva jeg spiste til lunj . Ikke værre en det. Endret 27. november 2006 av regga Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Her går det jo for seg.. Venter på at jeg skal på jobb.. kjedelig 7368209[/snapback] kjedelig? har du ikke akkurat fått den a? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Kunne ønske jeg kunne klare å være fornøyd med megselv, så jeg slapp å trene så mye. Er kjedelig og lite motiverende JEG VIL VÆRE GUTT! Jenter er så føkka i hue. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jo, men å sitte å vente på at man skal på jobb er kjedelig, siden jeg ikke har noe å finne på i mellomtiden mushi; En oppreasjon er alt du trenger Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 uvæh, skole er boring atm. access suger! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 ahh. skjønner venting er no hærk. venta på skolen i hele natt =/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) JEG VIL VÆRE GUTT! Jenter er så føkka i hue. 7368223[/snapback] Vi kan óg være fucka i hodet.. Endret 27. november 2006 av clvn Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 SO6? Wow, fikk ikke med meg at 5-ern ble stengt engang. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 ahh. skjønner venting er no hærk. venta på skolen i hele natt =/ 7368232[/snapback] Jepp.. Det er når mqan først kommer det er artig, for å si det slik da Jeg stortrives på jobben.. Spesielt sist lørdag, hvor jegh adde litt over 200kr i timen for å spise gratis junkfood i lunchen.. (vi fikk det av jobben) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 JEG VIL VÆRE GUTT! Jenter er så føkka i hue. 7368223[/snapback] Vi kan óg være fucka i hodet.. 7368233[/snapback] Jenter er værre Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Stemmer det clvn, meeeeen ingenting slår fjortiss jenter...og arabere...Så konklusjonene er fjortiss jenter og arabere er veldig like. Ikke meninga å støte noe på noen måte...unntatt fjortiss jenter og arabere. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Neeeeeida bare tulla! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Bandidos-Pelle er for lite aktiv på forumet for tiden. Sulten. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 mushi; En oppreasjon er alt du trenger 7368225[/snapback] Hehe. Tror neppe det holder med en Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det er ikke jentene som er fucket i hodet, det er det patrialkalske skjønnhetsidealet som er dritt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg