Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JAJA! Fuck deg da :p hehe, I'm a pretty girl! PRETTY!

Overraskende få som har sendt meg sjelen via pm da, ingen som leser sigger?

7368191[/snapback]

Føkk meg i røven!

Du får ikke min, jeg sa det jo til deg ista.

7368197[/snapback]

Åja, bare meg som ikke følger med da :p Hehe ingen i familien min sier noe til meg, pappa var på sykehuset og hadde operert så sier mamma til meg, kom nå skal vi hente pappa, jeg bare; Hvor har han vært?

Mamma; På sykehuset vel, jeg sa det jo til deg for 2 måneder siden at han skulle legges inn og operere!

Me again!; øøh..okei, visste jo det

Kanskje jeg som er litt fjern av og til :p

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Eg må nesten få arrestere Darkness litt der. So trådene har vel streng tatt aldri vært i nærheten av  kunne bli kalt Off topic tråd. Etter mine mål og meniger så kan ikke Siste ordet tråd bli off topic når det ikke en noen topic. Og hvis noen da prøver å si til meg at denne tråden er ontopic "noen gang" så blir det moddet så pass at off topic ikke konkurerer i nærheten av andre forum som jeg kjenner godt :)

7367929[/snapback]

Joda, hvis du leser første posten så står det hva som er tillatt eller ikke. Alt som bryter med reglene regnes som off topic.

Mulig jeg har misforstått hva du mener. Jeg er ikke helt sikker på om siktet til ett av innleggene mine, eller førsteposten :)

7368035[/snapback]

Ja, litt vanskelig forklart av meg der. Men det var altså da definisjonen på on og off topic i mine øyne. Altså er det en ikke on-topic tråd da tråden ikke har ett tema å snakke om, men hvor brukerene kan snakke frit om løst og fast (innenfor visse regler)Dette har da altså ingenting med moderering men mitt svar på en post du postet som "bruker " om hvorvidt vi var off topic når vi snakket om hva jeg spiste til lunj :) . Ikke værre en det.

Endret av regga
Lenke til kommentar
ahh. skjønner :)

venting er no hærk. venta på skolen i hele natt =/

7368232[/snapback]

Jepp.. Det er når mqan først kommer det er artig, for å si det slik da :p Jeg stortrives på jobben.. Spesielt sist lørdag, hvor jegh adde litt over 200kr i timen for å spise gratis junkfood i lunchen.. (vi fikk det av jobben) :D

Lenke til kommentar

Stemmer det clvn, meeeeen ingenting slår fjortiss jenter...og arabere...Så konklusjonene er fjortiss jenter og arabere er veldig like.

Ikke meninga å støte noe på noen måte...unntatt fjortiss jenter og arabere.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Neeeeeida bare tulla!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...