Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva mener du med det?

8539731[/snapback]

Det jeg mener er at man aldri kommer noe sted her i verden om man kun satser på det som er safe.... Noen ganger må man ta sjanser

8539737[/snapback]

Sant så sant..

 

Problemet er at det er så FORBANNA strengt og 44 000 kroner står på spill.. Jaja, vi får se. Jeg tror jeg kommer til å dra!

Lenke til kommentar
Sant så sant..

 

Problemet er at det er så FORBANNA strengt og 44 000 kroner står på spill.. Jaja, vi får se. Jeg tror jeg kommer til å dra!

8539747[/snapback]

Uansett om det går bra eller ikke så husk å fokusere på den følelsen du får av å ta et skritt utenfor det som er trygt. Du vinner over deg selv på en måte...

 

Men husk at det skal være DITT valg og ingen andre sitt. Du kan ikke skylde på noen andre om det går dritt for det er du som velger hva du gjør

Lenke til kommentar
Flere som er fulle her da? Pussig poster bare her under påvirkning av alkohol!!

8539764[/snapback]

Neida... Er så edru som F jeg. :wee:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
egentlig så skjønner jeg ikke åssen jeg greier å skrive noe som helst som er forståelig for andre :p
Lenke til kommentar
Uansett om det går bra eller ikke så husk å fokusere på den følelsen du får av å ta et skritt utenfor det som er trygt. Du vinner over deg selv på en måte...

 

Men husk at det skal være DITT valg og ingen andre sitt. Du kan ikke skylde på noen andre om det går dritt for det er du som velger hva du gjør

8539766[/snapback]

Jeg kommer til å skylde på deg jeg. :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...