Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig hadde jeg bare gått, og heller vurdert å styre klar av alkoholen. Bare prøv å unngå at smurfen fersker deg hvis du er "sammen" med de to jentene :p

8539616[/snapback]

Jeg styrer unna alkoholen uansett. Friidrett er viktigere enn en øl!

 

Gjør det motsatte av det L4r5 foreslår, så går det nok godt.

8539625[/snapback]

Men det hele kan også bli kjedeligere.

Faen da, jeg kan jo få pult! :D

*Føle seg som en kåt 14 åring med hormonutbrudd*

Lenke til kommentar
Så hva venter du på? Du trenger ikke drikke... Bare gå rundt med et halvfult glass hele kvelden og gi damene nye drinker hele tiden så er du både edru og får deg kjøtt på kølla!

8539657[/snapback]

Jeg venter på lørdagen. ;)

Sant! Men jeg tror jeg velger og ikke drikke i det hele tatt. Men faen, det er litt skummelt også.

 

 

Ville valgt å ikke drikke.

Tenk så kjipt hvis noen få pils ødelegger USA-året ditt + en god del cash...

8539660[/snapback]

Sant så sant, og derfor holder jeg meg unna. Mange politifolk er snille om du ikke drikker, men du KAN bli medskyldig. Men uansett, kommer sikkert til å bli artig. Det er langt ute på landet, ingen naboer, så det skal nok gå bra.

 

Så er det bare å finne en unnskyldning til vertsfamilien da. Faen, det føles som om jeg er 15 år igjen. Bare det at jeg fikk faktisk lov til å gå på fester da, og jeg trengte ingen unnskyldninger.

Lenke til kommentar
Men faen, det er litt skummelt også.

8539684[/snapback]

Er det ikke skummelt så er det mest sannsynlig ikke verd å satse på. Har du opplevd adrenalinrush før?

8539697[/snapback]

Hva mener du med det? Det er jo ikke større sjangse for å bli tatt selv om jeg synes det er skummelt. Den svenske utvekslingsstudenten her har drukket hele tiden og aldri blitt tatt.

 

Har opplevd adrenalinrush før ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...