Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

8539502[/snapback]

Jeg ser to alternativer:

1) Ikke drikk, og sats på at de har nok å gjøre med de som faktisk drakk

2) Drikk, og sats på at du er en jævel til å løpe i fylla :p

 

Prøv å finn ut hvor mange som faktisk kommer dit. Om det er alt for mange er sjansen større for at unkel kommer (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
snipp

8539502[/snapback]

 

Tja, si det. De kameratene jeg kjenner som har vært i statene under slike "forhold" har bare drukket seg sanseløst drita og satset på at de ikke ble tatt (han ene ble oppdaget, men politiet ga blaffen). Du må vel bare gjøre det du føler er riktig og om du er villig til å ta den sjansen.

Lenke til kommentar

8539502[/snapback]

Jeg ser to alternativer:

1) Ikke drikk, og sats på at de har nok å gjøre med de som faktisk drakk

2) Drikk, og sats på at du er en jævel til å løpe i fylla :p

 

Prøv å finn ut hvor mange som faktisk kommer dit. Om det er alt for mange er sjansen større for at unkel kommer (:

8539564[/snapback]

Les en av bloggene hans. Han ble nesten sendt hjem fordi han var på en fest folk drakk på. Uten at han drakk!

Lenke til kommentar
Gjør det du ikke vil angre på.

8539560[/snapback]

Tingen er at det er to jenter (heite) som vil ha meg dit. De er veldig pågående, og jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å angre om jeg ikke går. :p

 

Jeg kommer ikke til å drikke på en fest om jeg drar dit. I tilfelle det blir tatt så har jeg i alle fall det å skylde på, i tillegg så er jeg i friidrett. Men fy faen, jeg har så lyst å komme meg på en fest og være litt mer sosial enn normalt. Det er 9 måneder siden sist jo!

 

DJ_Dark, det var en aprilspøk. ;)

Lenke til kommentar
Tingen er at det er to jenter (heite) som vil ha meg dit. De er veldig pågående, og jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å angre om jeg ikke går.  :p

8539592[/snapback]

Jeg vet hva JEG hadde gjort i hvertfall... Men så tenker jeg ofte med feil hode da :p

Lenke til kommentar
Vel, de bør være verdt 44.000 da. Damer i USA er ikke billige. :wee:

8539601[/snapback]

Allikevel, hva om jeg ikke blir tatt da? Faen for en natt. :D

 

Jeg vet hva JEG hadde gjort i hvertfall... Men så tenker jeg ofte med feil hode da :p

8539606[/snapback]

Jeg tror du og jeg tenker ganske likt, men jeg tenker også på konsekvenser som kan skje. Selv om det er bare 1 % sjangse.

 

Men hei, jeg er i friidrett. Og om jeg ikke drikker, så kan jeg springe langt vekk fra feite politifolk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...