Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok alle sammen. Nå må dere hjelpe meg litt med et vanskelig valg.

I morgen er det prom, og etter prom så er det After Prom Party (arangert av skolen!). Etter det så blir er det selvsagt After After Prom Party der det blir mye drikking.

 

Tingen er at dette er ulovlig i USA, og hvis jeg blir tatt for drikking kommer jeg til å bli sendt hjem, og de 44 000 kronene jeg fikk fra lånekassen må betales tilbake.

Hvis jeg ikke drikker, så vil jeg fortsatt være medskyldig i at andre drikker. Jeg vet riktig nok ikke hva som skjer da.

 

Nå har jeg blitt bedt ut til flere fester, mange langt ute på landet uten noen naboer (vanskligere at vi blir tatt). Jeg har veldig lyst til å dra ut, men jeg er fortsatt redd for at jeg blir tatt. Hva synes dere at jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
L4r5, gjør som meg, ta litt i teen din ;)

8539503[/snapback]

Tok meg akkurat lit ekstra for moro skyld nå ;) ;)

 

Ustedalen: Hadde det vært meg så hadde jeg festa vilt men siden det ikke er meg så anbefaler jeg deg å "play it safe"

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Ok alle sammen. Nå må dere hjelpe meg litt med et vanskelig valg.

I morgen er det prom, og etter prom så er det After Prom Party (arangert av skolen!). Etter det så blir er det selvsagt After After Prom Party der det blir mye drikking.

 

Tingen er at dette er ulovlig i USA, og hvis jeg blir tatt for drikking kommer jeg til å bli sendt hjem, og de 44 000 kronene jeg fikk fra lånekassen må betales tilbake.

Hvis jeg ikke drikker, så vil jeg fortsatt være medskyldig i at andre drikker. Jeg vet riktig nok ikke hva som skjer da.

 

Nå har jeg blitt bedt ut til flere fester, mange langt ute på landet uten noen naboer (vanskligere at vi blir tatt). Jeg har veldig lyst til å dra ut, men jeg er fortsatt redd for at jeg blir tatt. Hva synes dere at jeg skal gjøre?

8539502[/snapback]

Får du ikke lov til å drikke pga. skolearrangement eller pga. at lånekassen sponser en del av turen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...