Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så på en liten jente i dag(nei, ikke på en pedo måte, hun bråkte en del på bussen), så snudde hun seg og så på meg. Fy faen, hun hadde det største mellomrommet mellom øyna jeg noen gang har sett.

8538296[/snapback]

Haha.

Men det slo ikke den bussturen jeg hadde hjem en dag. Det satt en gammel dame med bart. Ja bart. Men det var ikke det eneste. Hun luktet helt forferdelig, (les: blanding av utedo og spy). FLere passasjerer som kom inn snudde i bussen og satt seg helt foran.

Hva synes dere. Burde det være lov å tilkalle politi på sånt? hehe

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Jeg så på en liten jente i dag(nei, ikke på en pedo måte, hun bråkte en del på bussen), så snudde hun seg og så på meg. Fy faen, hun hadde det største mellomrommet mellom øyna jeg noen gang har sett.

8538296[/snapback]

Haha! :!: Interessant! :D

Lenke til kommentar
Da blir du virkelig den hunndjevelen vi allerede vet du er ;)

Djevel? :dontgetit: Finnes jo ikke en mer uskyld sjel enn meg..

8538296[/snapback]

Awmawgawd. Hun så rart på deg først, sier litt om hva slags freak du er. :D

Lenke til kommentar
Haha.

Men det slo ikke den bussturen jeg hadde hjem en dag. Det satt en gammel dame med bart. Ja bart. Men det var ikke det eneste. Hun luktet helt forferdelig, (les: blanding av utedo og spy). FLere passasjerer som kom inn snudde i bussen og satt seg helt foran.

Hva synes dere. Burde det være lov å tilkalle politi på sånt? hehe

8538313[/snapback]

Jeg tar bussen forbi "ghettoen", og har bodd i "ghettoen", utenlandske, damer med bart og leverflekker som lukter akkurat som en utedo, alkoholikere/pillenarkomane som lukter som kattepiss, småunger i barnevog som det stinker drit av, gamle utenlandske damer som stinker sånn at flere stykker flytter seg bak i BUSSEN!

En gammel mann som alltid lukter hasj og røyker pipe, han er bare hyggelig da, han prater og ler, så ler vi så er han så begynner hele bussen å le fordi han har så syk latter. Fikk bomme en bønne av han en gang^^. Det er en del som stinker på bussen, og jeg er ikke særlig følsom på lukt!

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

En gammel dame med bart er en ting, men når ungjenter springer rundt med kraftig hårvekst i ansiktsregionen - da bør man tilkalle politiet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...