Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du noen gang nevnt det for dem?

8536443[/snapback]

Nei, men jeg regner med at jeg faar en lekse om at sex ikke er normalt for oss ungdommer. Enkelte mener jo at vi ikke er gamle nok til aa tenke paa det. Faen, jeg tenke paa sex naar jeg 10 aar gammel jo, og jeg er enda ikke hjerneskadet.

 

Hellu? Å ha sex blir automatisk ok så fort man blir gift.

8536444[/snapback]

Sant det, men i mine oyne er sex ok om jenta vil det. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Er det noe der?

8536365[/snapback]

Niks, han har nok lagret det som utkast.

8536376[/snapback]

Nei? Jo.

 

Sånn, fiksa nå.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Har du noen gang nevnt det for dem?

8536443[/snapback]

Nei, men jeg regner med at jeg faar en lekse om at sex ikke er normalt for oss ungdommer. Enkelte mener jo at vi ikke er gamle nok til aa tenke paa det. Faen, jeg tenke paa sex naar jeg 10 aar gammel jo, og jeg er enda ikke hjerneskadet.

8536457[/snapback]

Prøv det og argumenter hvordan det er i Norge ;)

Lenke til kommentar
Prøv igjen, bare med sex denne gangen!

8536537[/snapback]

"In Norway we learn about sex in school. We learn that it's okay to fuck some girls if the girls wants to, and we also learned to put on a condom on your dick, and that sex is important in a relationship. Now, please excuse me. I need to find a girl willing to get down."

Lenke til kommentar

Sex må være tabu, det er det som gjør det spennende. Får man kondomer og sexprat fra foreldrene så er plutselig blitt lov, og hva er da poenget? Da prøver man ting som dop i stedet. ^^

 

Nei, jeg foretrekker at alle vet at sex er bra, men at vi later som det ikke er det. Det er mer spennende sånn.

Lenke til kommentar
Prøv igjen, bare med sex denne gangen!

8536537[/snapback]

"In Norway we learn about sex in school. We learn that it's okay to fuck some girls if the girls wants to, and we also learned to put on a condom on your dick, and that sex is important in a relationship. Now, please excuse me. I need to find a girl willing to get down."

8536554[/snapback]

Hvis du sier det i timen skal du får en hundrings av meg!

Lenke til kommentar
Får man kondomer og sexprat fra foreldrene så er plutselig blitt lov, og hva er da poenget?

8536565[/snapback]

Naa er Nord Dakota syk paa dette omraadet da. Skal man kjope kondomer maa man spoerre kassadama/mannen paa en bensinstasjon slik at han kan hente den under disken. Du maa ogsaa vaere 18 aar for aa kjope. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...