DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Har faen ikke trent på en uke. Kjenner valkene kommer snikende. 8534229[/snapback] Make it double or tripple here! Skremmende! Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Idag må jeg trene. Jeg er så laaaat! 8534221[/snapback] woa! kanskje jeg bør hive meg på den jeg og? har blitt skummelt lite trening i det siste..... menmenmen ... trening er slitsomt Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Blir dere med å trene idag? Moralsk støtte gjennom so? Så blir vi alle brad pitt's og jessica alba's innen sommeren Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Hvis du tar toget til Asker, skal jeg jogge med deg Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Brad Pitt er en tufs. Jeg vil være Arinomi, jeg Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Blir dere med å trene idag? Moralsk støtte gjennom so? Så blir vi alle brad pitt's og jessica alba's innen sommeren 8534242[/snapback] Du bor ikke langt unna, men trening? Neeh, ikke helt meg.. 40 min til jeg skal være ferdig.. *prøve å puste rolig* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Da er jeg flinkest Skal ikke drekka engang idag. Dratt fire dagr på rad i helga så det får holde for en stund. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Ferdig med eksamen Nå må jeg bare vente. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Siste skrik: Froskejuice Noen som har testet det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Froskejuice get's my juices flowing... Hei DemoniZer! Jeg er syk i dag, og eksen min knuste meg ned fullstendig på det psykiske planet i går, og jeg holdt på å sprekke, men klarte å holde meg! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Siste skrik: Froskejuice Noen som har testet det? 8534291[/snapback] Æsj! Fy faen, så ekkelt! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Froskejuice get's my juices flowing... Hei DemoniZer! Jeg er syk i dag, og eksen min knuste meg ned fullstendig på det psykiske planet i går, og jeg holdt på å sprekke, men klarte å holde meg! 8534316[/snapback] Hei Eplefe! Syk? Uff da, hvordan syk? Perfekt dag for bilder.. Noe du vil snakke om? Isåfall kan du jo snakke med TLZ eller meg.. bare ta det via PM eller MSN eller slikt i kveld. Du er sterk kvinne! STERK! EDIT: Det kan være at jeg svarer tregt, jeg har ca 18 mail igjen, og 22 minutter på å svare alle sammen (Les lenger opp i tråden for mer info) Endret 4. mai 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Så jævli glad katta vår driter ute jeg Dreiv å dreit inne før, men da begynte vi å trykke hodet dens ned til bæsjen. Og etter det har den aldri driti inne mer. 8534035[/snapback] Slemt som faen, men tydeligvis effektivt 8534038[/snapback] Slemt? Kan ikke la dyret drite inne, må vise dem hvem som er sjef. Dessuten tar den ikke noe skade av å få lukte sin egen drit. Så jævli glad katta vår driter ute jeg Dreiv å dreit inne før, men da begynte vi å trykke hodet dens ned til bæsjen. Og etter det har den aldri driti inne mer. 8534035[/snapback] Kan godt være katten ikke driter ute heller. Det samme skjer med bikkjer når du gjør sånn. De tror det er forbudt å drite, de skjønner ikke fordi at det er inne. Er magen hans hard som stein er det forstoppelse. 8534053[/snapback] vi har hatt den i 7 år.. trur den driter ute for å si det sånn. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Huff mobbing på dr. phil. Burde skru av, men klarer ikke. Er kvalm og dårlig allerede. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 vi har hatt den i 7 år.. trur den driter ute for å si det sånn. 8534333[/snapback] lol :!: Kan jo hende den "smugdriter" ute, siden det er forbudt å drite? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 vi har hatt den i 7 år.. trur den driter ute for å si det sånn. 8534333[/snapback] lol :!: Kan jo hende den "smugdriter" ute, siden det er forbudt å drite? 8534343[/snapback] Ja ser det for meg Har aldri sett den drite før. Men sett den ete. Den eter mye hehe. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) LARS!! Jeg klarte det! *juble* Flink er jeg.. skikkelig flink! EDIT: OG! Jeg har 10 min til gode ;D Endret 4. mai 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Sender deg et PM, jeg. Æsj, jeg er sur på exen min >< Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Sender deg et PM, jeg. Æsj, jeg er sur på exen min >< 8534380[/snapback] X'en min har fått seg ny kjæreste, så jeg er sur på min jeg og.. Det er vel ganske teit av meg.. men det blåser jeg i.. Nå vil jeg også ha.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 LARS!! Jeg klarte det! *juble* Flink er jeg.. skikkelig flink! EDIT: OG! Jeg har 10 min til gode ;D 8534367[/snapback] YEY! Gratz! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg