DemoniZer Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) For en herlig dagfor et herlig liv For en kjip fornemmelse av positivitet Solskinn, Jokke på øret og nå skal jeg på kurs. Blir det bedre? 8533711[/snapback] Jeg måtte lese "Jokke på øret" et par ganger før jeg forstod hva du mente Cisco-kurs? *smile pent* EDIT: Hyl! Vræl! Det er en kjekk gutt i en stripete t-skjorte som kler han veldig utenfor vinduet mitt.. Han klipper gresset og går frem og tilbake.. frem og tilbake.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 4. mai 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg måtte lese "Jokke på øret" et par ganger før jeg forstod hva du mente Cisco-kurs? *smile pent* 8533715[/snapback] Jokke med J som i artisten, ikke med liten j som i verbet Tenker bare koffert du Jepp fortsatt cisco. Idag har vi om multicast Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Uff, enda en heldagsprøve i engelsk Hadde jo nettopp fått tilbake den andre, jooo... Jeg vil ha trøst *lei seg* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 *trøste på* Det går nok bra skal du se Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Takk Kanskje jeg rekker å bli ferdig før vi kan levere inn, som sist gang? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det er ikke bestandig om å gjøre å bli først ferdig her i livet. Om du tror det så kommer du nok til å få mange skuffede damer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 YEY! Fikk sms fra posten om at pakka mi har kommet! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 lol Men jeg kunne tenkt meg å være tidlig ferdig med dette, så jeg kan surfe ^^ ... Vent. Det gjør jeg jo allerede? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Takk Nå skal jeg bare skrive et par sider om hvem som egentlig eier det engelske språk. Så er vi hjem gratis. (les: Home free) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 EDIT: Hyl! Vræl! Det er en kjekk gutt i en stripete t-skjorte som kler han veldig utenfor vinduet mitt.. Han klipper gresset og går frem og tilbake.. frem og tilbake.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8533715[/snapback] Homo eller bi? --- Jobbintervju i ettermiddag, jobbintervju på mandag.. Ah, dette blir bra! Skal antagelig klippe meg etterpå, et år siden sist.. Skummelt! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 YEY! Fikk sms fra posten om at pakka mi har kommet! 8533911[/snapback] Real Doll? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 YEY! Fikk sms fra posten om at pakka mi har kommet! 8533911[/snapback] Jeg vil også få post i dag. Venter på en CD! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Real Doll? 8533986[/snapback] HD og ram... Mushi: slapp av det skal bli dårligere i løpet av helga mener jeg de sa på værmeldinga Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Mushi: slapp av det skal bli dårligere i løpet av helga mener jeg de sa på værmeldinga 8533995[/snapback] Venter på skullcandy jeg. Katta kasta opp på headsetet mitt i forrige uke. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Venter på skullcandy jeg. Katta kasta opp på headsetet mitt i forrige uke. 8533997[/snapback] Høres givende ut. Hvorfor la du det ikke et sted som katta ikke kommer til? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 .. nå banner jeg .. mye For de som bryr seg.. exchange caching var på, så jeg har ikke mottatt all mail jeg skulle motta.. 63 nye mail. Der sikkert 50 av de er kunder som er hissige fordi de ikke har fått svar og saker som skal følges osv osv.. ITAnsvarlig: Haha, nå har du ryddejobb langt ut i neste uke.. Jeg: Ikke f.. jeg skal være ferdig før 12.. ITAnsvarlig: Spanderer pils om du klarer det. Jeg: Done! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Demonizer: Hva henger du her for da? Fort deg å bli ferdig så blir det gratis pils! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Den itioten av en samboer legger det alltid på gulvet ved pc'n. Er det 3 eller 4 headsetet han har ødelagt ved å slenge det fra seg. Vanligvis blir det bare tråkka på og faller fra hverandre, men et strøyk også med pga. puddelbæsj. Endret 4. mai 2007 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg