Skarstard Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvorfor går folk og legger seg når jeg virkelig trenger å snakke? ..Lurer på om det er for sent til å ringe psykologen min.. 8532929[/snapback] Har du samme prioriteringsliste ved andre medisinske situasjoner også? *brekke fot* "Hahaha, gjett hva som nettopp skjedde, folkens!" "Har alle lagt seg, eller? Jaja, da får jeg vel stikke innom legevakta." Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har du samme prioriteringsliste ved andre medisinske situasjoner også? *brekke fot* "Hahaha, gjett hva som nettopp skjedde, folkens!" "Har alle lagt seg, eller? Jaja, da får jeg vel stikke innom legevakta." 8532951[/snapback] Laptop Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Skarstad, SO foran resten av verden vettu Jeg bare måtte innom SO og IRC og oppdatere sida mi før jeg stakk på legevakten med søstersen etter at hu fikk fingra inn i mixmasteren Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Oh, Tom McRae er herlig Skjer i SO? Jeg kjeder meg. Og jeg er ikke sååå SO-horete som jeg pleide Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Falling feels like flying,Till you hit the ground. And everything is beautiful, Till you take a look around. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 8532968[/snapback] Kan du komme til meg nå, jeg vil ha en klem Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg sitter hjemme, spiser saft, drikker boller og skal snart ringe kjæresten min før jeg legger meg fordi jeg skal hente Tom McRae-billett og russekort før jobb i morra, så jeg kan ikke akkurat nå. Kanskje neste uke? Evt, du kan komme innom Joker på Darbu Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ah, ligge her og chille med Hed Kandi, Rigmor, Mattias Telle og Oral Bee er utrolig digg. Nyvarma boller og cola og elsk <3 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hvis det er noen som har fantastisk lite å finne på så kan de svare på disse spørsmålene, ville blitt utrolig glad: Hva er årsakene til den franske revolusjonen og den amerikanske revolusjonen? Det var særlig 3 viktige endringer som den franske rev. førte til nevn de tre viktigste.? Hva var opplyst enevelde? Nevn noen av de mest kjente filosofene og hva de sto for? (under franske revolusjon og før den) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Du veit support ikke er lov i so Skole- eller historiedelen av forumet er nok bedre (: Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Skjønner, men skulle hatt det på et par timer. Og ingen som henger i den delen av forumet nå, men hvis noen er barmhjertige nok så send pm. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hallo folkens. En marvel fan har akkurat varit og sett Spider-Man 3. Skal ikke si mer enn at jeg syns den var farlig bra Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hallo folkens. En marvel fan har akkurat varit og sett Spider-Man 3. Skal ikke si mer enn at jeg syns den var farlig bra 8533207[/snapback] Talløse anmeldelser har beskrevet den som en såpeopera, sentimental, klissete, rotete, mer snufsing enn superhelting, osv. Hva var ditt inntrykk? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor folk klager på Oral Bee. Musikken er jo herlig, og har vært det siden jeg begynte å digge'n i 02 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Talløse anmeldelser har beskrevet den som en såpeopera, sentimental, klissete, rotete, mer snufsing enn superhelting, osv. Hva var ditt inntrykk? Kan ikke si meg enig i alle disse påstandene. Den blir litt rotete hvis man ikke følger skikkelig med eller ikke har sett de forige filmene. Det var endel snufsing men jeg syns "superheltingen" tok det igjen og balanserte det ganske bra. Nå skal ikke jeg skrive så mye her. Konklusjonen min blir at filmen er godt balansert mellom både action og drama. Det går litt opp og ned men det kan man leve med. Terningkast 5! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg kjeder meg en smule jeg. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg også, men jeg vil også se Lost.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jericho tok seg opp. Jeg kunne tenkt meg flere flashbacks tbh. Well, night night. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hmm. På tide å prøve å sove igjen. Duppa av på sofaen i sted, men tror jeg bare skal la PCen stå her og loke, så stikker jeg opp og sover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg