poopstick Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Rolig på forhåndsdømminga nå. Mote.no er faktisk bra Er ikke bare overfladiske bimboer der, dessuten får man jo svar på ting man lurer på. Likte meg best i Off-Topicen jeg, så tenkte jeg kunne finne et annet forum ._. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det er nok et større antall brukere som henger i Off Topic delen på dette forumet også, hovedsaklig fordi man kan diskutere så mangt her inne Men jeg anbefaller deg å kikke over de andre kategoriene våre også... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hm. Et sted hvor man diskuterer mote. Kanskje det er hvor JoachimR kommer når han tar kveld. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Rolig på forhåndsdømminga nå. Mote.no er faktisk bra Er ikke bare overfladiske bimboer der, dessuten får man jo svar på ting man lurer på. Likte meg best i Off-Topicen jeg, så tenkte jeg kunne finne et annet forum ._. 7466709[/snapback] Med andre ord: Du gikk fra off-topic-mote til off-topic-diskusjon? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Indeed! Det finnes vel knapt noen bedre plass for tidsfordriv enn diskusjon.no. Må bare passe seg så man ikke blir avhengig. Forumet er skummelt som sådan. Og jeg snakker av bitter erfaring. 7466700[/snapback] *avhengig* diskusjon.no-holiker Vel, SO6 og RPP-holiker i alle fall. Da har jeg sletta meg ned fra 1661 bilder til 1200. Får være bra nok Så var det å få alle rett vei, sortere ut hvilke som skal på nett og ikke, og til slutt, laste opp... Men det får bli i morra Lenke til kommentar
poopstick Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det er nok et større antall brukere som henger i Off Topic delen på dette forumet også, hovedsaklig fordi man kan diskutere så mangt her inne Men jeg anbefaller deg å kikke over de andre kategoriene våre også... 7466718[/snapback] Jeg starta faktisk i film/musikk trådene, så hittil har jeg sjekka ut Kultur og Off topic. =D Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Huff. Jeg har jo greid å snu døgnrytmen på hodet jo. Står opp klokken 15:00 til 17:00 og legger meg rundt klokken 04:00 til 05:00. Dette er ikke bra! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Da har du sett meget allerede, er sikker på at du finner ut hvor det best å være Kultur, Samfunn, Sport og fritid og Off Topic er de plassene det er mest prat, for å si det slik og her inne tar vi "chattingen" Lenke til kommentar
poopstick Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Åw, jeg bør kanskje legge meg. Skal ut å øvelseskjøre imorgen. Sovne bak rattet? Neitakk:D Hadet bra allesammen. Kos å prate med dere. =) Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Da trur jeg at jeg skal ta natten. Må tross alt hjem til hybelen i morgen. Skal se om jeg får dratt meg en tur innom her før jeg reiser hjem, evt på turen hjem. God natt poopstick, moderatorene og resten. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Snorre; Jeg er da tydeligvis ikke alene, ikke lett dette å snu på ting og tang, men døgnrytmen er på trynet, bare etter en uke fri poopstick; Ha en fin natt, hyggelig å snakke med deg også, som alle andre her Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Faaaaan Og jeg som skal på jobb i morgen. Kl 14:00 så det går nok bra. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Lykke til med øvelseskjøringen! FFS, øl på laptopen!! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Nei, tar kvelden da jeg også gitt God natt folkens.. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) ¤¤¤ Innhold fjernet av moderator ¤¤¤ Vi skal ikke ha poster om hvor mye poster du har i den og den kategorien i SO6. Endret 10. desember 2006 av b-real Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Samme her, det begynner å bli veldig sent nå. God natt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 God natt alle Jeg fant meg pizza, så jeg starter morgendagen med Guinness og hjemmelagd pizza *kos* Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 God natt alle Jeg fant meg pizza, så jeg starter morgendagen med Guinness og hjemmelagd pizza *kos* 7466764[/snapback] Sånn skal det låte Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Aiaiaiaai. Alle legger seg. Hva med oss som sitter igjen, hø?? Ta dere en bolle. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Da er det også på tide for meg å legge meg. Jeg skjønner ikke hvordan jeg har greid å snu døgnet såpass på hodet som jeg har gjort nå, men det har jeg altså gjort. Får prøve å snu tilbake igjen. Så da snakkes vi i morgen alle min kjære brukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg