Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 De er skikkelig nusseligtøffe. Har fått høre masse fint om gemyttet dems og. er visstnok veldig, veldig barnevennlige til vakthunder å være. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Du eplefe... Hvordan er gemyttet til collier egentlig...? Har unngått og høre det fra noen som har rasen i frykt for at jeg skal heng meg opp i noe negativt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nå vet ikke jeg så mye om den korthårede, vet ikke om de er annerledes enn de langhårede, men de langhårede er veldig lojale, koselige hunder, de fleste hannhundene lar og vær å humpe når de når puberteten. De er veldig sosiale hunder, og er som oftest veldig lett å sosialisere. De er veldig livlige og koseglade. Selvfølgelig er det negative ting, men det er småting ,ikke noen store uvaner, liksom.. Jo! Og alle mine tre har vært skikkelig lett å "pottetrene" ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hva er det negative d? De korthårede er mer arbeidssomme og litt "skarpere" i gemyttet. Ikke så myke og følsomme. Mer en arbeidshund. Går ann å bruke dem til gjeting å greier ^^ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det er ingen jenter her som tenner på hundesex da? Bare spør. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 De er veldig lærevillige, både de korthårede og de langhårede, det vet jeg. Vel, det negative er jo det at de kan være litt rastløse i perioder. Også er det noen av dem som er så sosiale at de ikke helt skjønner når andre hunder ikke vil hilse på. Jo, også gråter de. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 @ Bundy, send PM! Men hm.. hva gjør så folket her i dag? Jeg er stolt over å ha ghettorigga surrounden opp til pc'en. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 @ Bundy, send PM! 8531321[/snapback] Er du jente da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ja. sånn at.. Vel. Andre hunder klynker. Collien gråter. De uler, på en måte. Når de er veldig glad for å se deg igjen og sånn. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Men hm.. hva gjør så folket her i dag? Jeg er stolt over å ha ghettorigga surrounden opp til pc'en. 8531321[/snapback] Ser på Monty Python på youtube akkurat nå. Vurderer en joggetur etter hvert, men begynner kanskje å bli litt sent. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ja. sånn at.. Vel. Andre hunder klynker. Collien gråter. De uler, på en måte. Når de er veldig glad for å se deg igjen og sånn. 8531335[/snapback] Hahaha! Gøy! Vi har en Whippet vi Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 @ Bundy, send PM! 8531321[/snapback] Er du jente da? 8531334[/snapback] Neh, egentlig ikke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Uh, du må ta bilder a vWhippeten din når de løper! Syntes de er så kule! Ser ut som kaniner når de løper, fordi de krysser bena ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Tror jeg skal skaffe min egen hund når jeg flytter hjemme fra. Er ikke sikker på rase enda. Men blir så tomt uten dyr rundt seg på en måte. Hadde bare savnet det^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Lykke til med å finne lelighet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Her i Bergen virker det ikke som om de er så pripne på det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Uh, du må ta bilder a vWhippeten din når de løper!Syntes de er så kule! Ser ut som kaniner når de løper, fordi de krysser bena ^^ 8531375[/snapback] Aldri hatt whippet. Men hadde italiensk mynde og bearded collie. Vi hadde også en konge puddel. Den var helt sprø. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Uh, du må ta bilder a vWhippeten din når de løper!Syntes de er så kule! Ser ut som kaniner når de løper, fordi de krysser bena ^^ 8531375[/snapback] Fant et litt fun bilde. Ser ut som hunden ligger på raka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg