Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jag har blivit en värg, Prins Pedro Papp. garantert en del av din papp anatomi som snek seg inh og skapte briller og brennevin svin gin og boutique.

 

KonKLUSJON;; DE ER ET BERGTROLD. EN EGOIST.

 

sist menn ikkhe min^de er en snarr og et mørtehlbor med stor sans for et behagelig, og ikke minst et bedagelig liv kniv sverd sag bag enkassemedsandogsten sammen med såkalte vener sener(e) i livet ble han tømrer han lærte seg faget selv uten hva skjer? De er så stille min tunge Pedro. Er de syk sint gladogvann Kvah skjer med siden? Skjer det siden tiden rennerutiganen og blir de å treffe på eders telefonapparatus brutus uthus hub rub bur burde de ikke se å få dem andre trøfler bøfler tøffel! Det er hva deh efr. eHn abschyelij gafel. ste4ffy har flåte flått flottøregenskaper som er misunnelsesverdige av grunntihh...ihhh..iHELVETE!! linnC? Jeg har bilder av deres blege kropp. Du har noe jeg vil hahahahahah! Ingen hull kan reDhe demm nu min kjærelinnsermotvindenogreiserhodetmajestetisk.......tjal....sjal....ssjJARLATAN!! Kjøp min sekk og aske eller pærer eldreomsorgløs kjøttkniviiihhhhh......iiihhhh.......... ...hhhhhhhhtungpustendehval hva?

 

Koker de kåhl i deres vann? lAger de en piskh sisiktrostogtræhr....hhhhhhhh.....HABIL KJELL!!......underbilkjell....krill............. ..knustavbilkjell....bilimagenutenatdetsynestjeld spjeld...sp.sp.sp.SPISER DE, MIN HERRE? Jeg skal prøve å sende deg bildene bildelene likdelene lendekledetditt kritt krutt demille krill Roar brannbyll tyll fyllEFANT!! Dette er berettiget kritikk, fra en som bryterløstsystem bryter deg nedmedcæsargiossdemokratiellerdøden. De er en langt fremskreden alkoholiker, og de skulde holdt dem borte fra ildvandettaNDE P!! veNlig hliseN derehs langt fremadstorken korken kalk kalkun kun en ringe kritik..... ...krit...KRIMINELL!! DET ER HVA DE ER!!! Leg ne den kniven, min herre, simpel voldsbruk gårdsbruk sømmer tømmer demikkeamøbel der de er!! Lag vann, lag papp, bare ikke la meg ta dem i akten igje(((n)nom(trenge®)nde))(de) hjelp avvenning kjenning kjenner? ETTER TO BRIGH?!!! det ehr jö nesen ike alkaliske batrier ih dehhres bugnende, velsydde lommer plomber(er) de deres kjente kjekk og avskyeligdetteeringenbrevåpnerlaRS?!!! Dette er et dokument på deres undergang/overgang/rettergang/yttergang, min tjære biril

 

Deres navn er herved Ronnie Rection.

 

snol Eders Prince of the Exploding Fist

Lenke til kommentar
Har funnet en måte å spise drops på som slår alle andre! Jeg varmer det opp med lighter til det begynner å boble. Så skraper meg av det som er flytende med fortenna. Hender jeg brenner meg litt men det overlever jeg

8530837[/snapback]

Putt det i sprøyta!

8530843[/snapback]

har ikke sprøyte

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...