mushi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Bortsett fra psykisk terror og mobbing, ganske fint! 8530727[/snapback] Jeg ble behandlet ganske likt med slapp unna med depresjoner... 8530772[/snapback] Psykiske problemer er in Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Psykiske problemer er in 8530788[/snapback] Vi er kule Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jag har blivit en värg, Prins Pedro Papp. garantert en del av din papp anatomi som snek seg inh og skapte briller og brennevin svin gin og boutique. KonKLUSJON;; DE ER ET BERGTROLD. EN EGOIST. sist menn ikkhe min^de er en snarr og et mørtehlbor med stor sans for et behagelig, og ikke minst et bedagelig liv kniv sverd sag bag enkassemedsandogsten sammen med såkalte vener sener(e) i livet ble han tømrer han lærte seg faget selv uten hva skjer? De er så stille min tunge Pedro. Er de syk sint gladogvann Kvah skjer med siden? Skjer det siden tiden rennerutiganen og blir de å treffe på eders telefonapparatus brutus uthus hub rub bur burde de ikke se å få dem andre trøfler bøfler tøffel! Det er hva deh efr. eHn abschyelij gafel. ste4ffy har flåte flått flottøregenskaper som er misunnelsesverdige av grunntihh...ihhh..iHELVETE!! linnC? Jeg har bilder av deres blege kropp. Du har noe jeg vil hahahahahah! Ingen hull kan reDhe demm nu min kjærelinnsermotvindenogreiserhodetmajestetisk.......tjal....sjal....ssjJARLATAN!! Kjøp min sekk og aske eller pærer eldreomsorgløs kjøttkniviiihhhhh......iiihhhh.......... ...hhhhhhhhtungpustendehval hva? Koker de kåhl i deres vann? lAger de en piskh sisiktrostogtræhr....hhhhhhhh.....HABIL KJELL!!......underbilkjell....krill............. ..knustavbilkjell....bilimagenutenatdetsynestjeld spjeld...sp.sp.sp.SPISER DE, MIN HERRE? Jeg skal prøve å sende deg bildene bildelene likdelene lendekledetditt kritt krutt demille krill Roar brannbyll tyll fyllEFANT!! Dette er berettiget kritikk, fra en som bryterløstsystem bryter deg nedmedcæsargiossdemokratiellerdøden. De er en langt fremskreden alkoholiker, og de skulde holdt dem borte fra ildvandettaNDE P!! veNlig hliseN derehs langt fremadstorken korken kalk kalkun kun en ringe kritik..... ...krit...KRIMINELL!! DET ER HVA DE ER!!! Leg ne den kniven, min herre, simpel voldsbruk gårdsbruk sømmer tømmer demikkeamøbel der de er!! Lag vann, lag papp, bare ikke la meg ta dem i akten igje(((n)nom(trenge®)nde))(de) hjelp avvenning kjenning kjenner? ETTER TO BRIGH?!!! det ehr jö nesen ike alkaliske batrier ih dehhres bugnende, velsydde lommer plomber(er) de deres kjente kjekk og avskyeligdetteeringenbrevåpnerlaRS?!!! Dette er et dokument på deres undergang/overgang/rettergang/yttergang, min tjære biril Deres navn er herved Ronnie Rection. snol Eders Prince of the Exploding Fist Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Psykiske problemer er in 8530788[/snapback] Så jeg er bare litt kul... Aw... *Selvmordstanker og barberblad* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Så jeg er bare litt kul... Aw... *Selvmordstanker og barberblad* 8530801[/snapback] Barberblad er for pussys, bruk øks. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Så jeg er bare litt kul... Aw... *Selvmordstanker og barberblad* 8530801[/snapback] Blod, trygd og piller løser alle problemer Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 *en masse rart* Hæ? Psykiske problemer er bare in i SO tror jeg. Men hva vet vel jeg, jeg har ingen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg ble behandlet ganske likt med slapp unna med depresjoner... 8530772[/snapback] Hehe, er morsomt å møte på gamle mobbere da, de er ikke særlig kul og tøff lengre da. Synd den som gjorde mest drit mot meg mens jeg var liten og spinkel flytta fra norge til danmark. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Blod, trygd og piller løser alle problemer 8530814[/snapback] Mangler trygd Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har funnet en måte å spise drops på som slår alle andre! Jeg varmer det opp med lighter til det begynner å boble. Så skraper meg av det som er flytende med fortenna. Hender jeg brenner meg litt men det overlever jeg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har funnet en måte å spise drops på som slår alle andre! Jeg varmer det opp med lighter til det begynner å boble. Så skraper meg av det som er flytende med fortenna. Hender jeg brenner meg litt men det overlever jeg 8530837[/snapback] Putt det i sprøyta! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Psykiske problemer er bare in i SO tror jeg. Men hva vet vel jeg, jeg har ingen. 8530827[/snapback] Vi kan dele på mine Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 En på den grunnkurs driten til bil er i fra blærum D: Men han var fra "ghettoen" som han kallte det Kanskje han veit hvem du er, Bundy? After all, Bærum er ikke så stort? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 God morgen SO. Jeg hater å ha allergi. Og nå er jeg i tillegg blitt syk >< Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Blod, trygd og piller løser alle problemer 8530814[/snapback] Mangler trygd 8530832[/snapback] Det var vanskelig å skaffe. Lykke til med det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har funnet en måte å spise drops på som slår alle andre! Jeg varmer det opp med lighter til det begynner å boble. Så skraper meg av det som er flytende med fortenna. Hender jeg brenner meg litt men det overlever jeg 8530837[/snapback] Putt det i sprøyta! 8530843[/snapback] har ikke sprøyte Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 God morgen SO. Jeg hater å ha allergi. Og nå er jeg i tillegg blitt syk >< 8530849[/snapback] God morgen? Hvor i verden er du hen? Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Psykiske problemer er bare in i SO tror jeg. Men hva vet vel jeg, jeg har ingen. 8530827[/snapback] Overnaturlig lidenskap for striper Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 En på den grunnkurs driten til bil er i fra blærum D:Men han var fra "ghettoen" som han kallte det Kanskje han veit hvem du er, Bundy? After all, Bærum er ikke så stort? 8530847[/snapback] Jeg bor ikke i Bærum lengre. har ikke sprøyte 8530856[/snapback] Kjøp da, sikkert deilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg