Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Problemet med sommerjobb er at jeg ikke er 18. Jeg har ikke lov til noe, jeg har ikke lov til å stå i stige, jeg har ikke lov til å stå i gardintrapp, jeg har ikke lov til å drive med varmt arbeid (sveising skjærebrenning sliping), jeg har ikke lov til å opperere maskiner (som dreiebenker fresebenker borremaskiner).

Jeg har ikke lov til noe, og da er det ingen som trenger meg, og da får jeg ikke jobb :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet med sommerjobb er at jeg ikke er 18. Jeg har ikke lov til noe, jeg har ikke lov til å stå i stige, jeg har ikke lov til å stå i gardintrapp, jeg har ikke lov til å drive med varmt arbeid (sveising skjærebrenning sliping), jeg har ikke lov til å opperere maskiner (som dreiebenker fresebenker borremaskiner).

Jeg har ikke lov til noe, og da er det ingen som trenger meg, og da får jeg ikke jobb  :thumbdown:

8527335[/snapback]

Kassa på rimi ;)

Lenke til kommentar
Kassa på rimi ;)

8527387[/snapback]

Må være 18år, skal jeg jobbe på rimi så er det å sette varer ut i hylla og sånt gøy arbeid

Kan jobbe på bensinstasjon da. Så lenge det er noen som er over 18 som er der samtidig med deg. I alle fall slik det fungerer her omkring.

8527395[/snapback]

Niks, skal du jobbe der så må du være 18, ifølge loven.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
*gå rundt med pinner*

Nerdepinnen min går jo helt amok!

8527517[/snapback]

No shit?

-----

Jeg bara ha sjoko melka. + brødskive med hjemmelaget jordbær syltetøy!

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...