L4r5 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Yey! Side 49x2... Elsker alt som er synkront. En liten tvangstanke jeg har Tygger også maten like mange ganger på hver side av munnen. Noen flere som er sånn? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 endte på fylla i går.. først på bar, så på skolen. drakk blant annet en halvflaske med eggelikør.. ikke å anbefale. det er godt der og da, den ene gangen. ga meg ikke med å drekka før kl 8 ell no. Var drita på skolen, ble kasta vekk fra skoleplassen fordi jeg sov midt på plassen på gresset der. Heller ikke å anbefale. Alt i alt. fikk noen knuter. men faen så jævelig jeg er nå. nå må jeg sove ut rusen og overtrøttheten. 8527077[/snapback] Jeg vet ikke om jeg kan oppriktig si jeg savner russetiden.. 8527094[/snapback] Vil ikke si det var noe gromt å være drita på skolen sånn egentlig. Var ikke planen heller. men jeg tåler ikke sprit. jeg kan bare drikke pils. Det har jeg virkelig bekreftet nå. så ikke mer sprit på meg. Men takler jeg liten shot her og der da. men ikke mye. uff Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det er ikke homofilt å være mannlig sykepleier. 8527182[/snapback] Jeg refererte til en film, jeg Meet the Parents, der hovedpersonen er sykepleier og heter Gaylord Focker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Oh my God xD Har ikke sett den, jeg. Pappa har drevet og mast om at vi må ha film/kortkveld snart. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Oh my God xDHar ikke sett den, jeg. Pappa har drevet og mast om at vi må ha film/kortkveld snart. 8527211[/snapback] Se den... den er hysterisk! Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Yay. Det kan se ut som jeg får sommerjobb... 8527140[/snapback] AH, så latterlig med sommerjobb tullet. For noen dager siden var det en anonse i avisen hvor det stod at bedrifter trengte 1200 sommer vikarer, er jo ingen sommmerjobber der ute. Latterlig, ser ut til at jeg må gå arbeidsløs i sommer da Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 For å väre helt ärlig blir jeg selv ofte deppa rundt sommertider pga. alt maset om sommerjobb og sånt. Er vel kanskje ikke uvanlig at man sliter med mindreverdighetskomplekser om man ikke får en sommerjobb, men for meg går det iallfall over ganske fort. Jaja. Blir kanskje annerledes denne sommeren. Fikk dette jobbtilbudet via en i familien (kjäresten til söstra mi)...virker som om det er mye lettere å få jobb om man har kontakter. Offisielle kanaler virker sjelden. Med mindre man har en viss utdanning og det er det de er ute etter... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det er skikkelig dritt. Må søke steder der de har skikkelig turistsesong. Dyreparker og snn. Til neste år skal jeg søke på dyreparken i kristiansand ^^ Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg skal klippe gresset hos oldemora mi og beise hos besteforeldrene mine jeg! Det er sommerjobben jeg skal ha Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 blir vel til at jeg står i bar til sommeren... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvorfor blir jeg med mine bare 17 år deprimert av låta Forever Young av Alphaville? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvorfor blir jeg med mine bare 17 år deprimert av låta Forever Young av Alphaville? 8527276[/snapback] Fordi det er en sabla fin låt Lenke til kommentar
Namek Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 blir vel til at jeg står i bar til sommeren... 8527273[/snapback] Kan jeg komme å besøke deg da? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvorfor blir jeg med mine bare 17 år deprimert av låta Forever Young av Alphaville? 8527276[/snapback] Fordi den er så fin! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvorfor gjør fine sanger meg deprimert da? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvorfor gjør fine sanger meg deprimert da? 8527286[/snapback] Har ikke peiling. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg elsker låta, men jeg føler meg så.... Jeg vet ikke. Ettellerannet. Av å høre den. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det er skikkelig dritt.Må søke steder der de har skikkelig turistsesong. Dyreparker og snn. Til neste år skal jeg søke på dyreparken i kristiansand ^^ 8527266[/snapback] Haah! der søkte jeg i 2006, gadd ikke å søke der i år. Jobbe med å selge biletter til tyskere med masse unger i varmen for 75k/timen, neitakk, da er jeg heller arbeidsløs Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Sommerjobb ja.. blir vel sittende her og støve ned jeg.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Jeg skal ikke jobbe i billettskranken. Med de erfaringene jeg har, og i tillegg de eksellente referansene jeg får fra Dyrevernet, tror jeg jeg skal komme mg inn i animal care der, jeg ^^ Björn Rosenström <3 Endret 3. mai 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg