Heilage Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nærmer deg 10,000 totalt 8526889[/snapback] Hysj. Det er hemmelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Det er en veps som har flydd rundt på rommet mitt i hele dag. Jeg har døpt ham Jesper. Jesper er koselig og veldig sosial Endret 3. mai 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nærmer deg 10,000 totalt 8526889[/snapback] Hysj. Det er hemmelig. 8526972[/snapback] [hviske] Beklager, jeg glemte meg.. skal ikke skje igjen.. [/hviske] Det er en veps som har flydd rundt på rommet mitt i hele dag. Jeg har døpt ham Jesper. Jesper er koselig og veldig sosial 8527021[/snapback] Kan ikke du og Jesper komme på en tur til meg en dag? Hadde vært koselig, så kan jeg sette over kaffen og honningen(?) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kan ikke du og Jesper komme på en tur til meg en dag?Hadde vært koselig, så kan jeg sette over kaffen og honningen(?) 8527040[/snapback] Tror jeg må dressere ham litt først. Han er litt uskikkelig noen ganger. Jeg tenkte jeg skulle ta en sytråd rundt halsen hans å begynne å gå turer med ham Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg tror L4r5 ville hatt godt av en valp, jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg tror L4r5 ville hatt godt av en valp, jeg. 8527058[/snapback] Det tror jeg også... Jesper er ikke så glad i å bli klødd bak øret (vingen?) Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Kan ikke du og Jesper komme på en tur til meg en dag?Hadde vært koselig, så kan jeg sette over kaffen og honningen(?) 8527040[/snapback] Tror jeg må dressere ham litt først. Han er litt uskikkelig noen ganger. Jeg tenkte jeg skulle ta en sytråd rundt halsen hans å begynne å gå turer med ham 8527050[/snapback] Hva slags farge hadde du tenkt på sytråden da? Du får nekte han fine blomster, og i han stygge. Da lærer han nok.. Jeg tror L4r5 ville hatt godt av en valp, jeg. 8527058[/snapback] Hysj! Ikke så Jesper kan høre det! EDIT: Jesper liker nok å bli strøket på ryggen Endret 3. mai 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 endte på fylla i går.. først på bar, så på skolen. drakk blant annet en halvflaske med eggelikør.. ikke å anbefale. det er godt der og da, den ene gangen. ga meg ikke med å drekka før kl 8 ell no. Var drita på skolen, ble kasta vekk fra skoleplassen fordi jeg sov midt på plassen på gresset der. Heller ikke å anbefale. Alt i alt. fikk noen knuter. men faen så jævelig jeg er nå. nå må jeg sove ut rusen og overtrøttheten. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 endte på fylla i går.. først på bar, så på skolen. drakk blant annet en halvflaske med eggelikør.. ikke å anbefale. det er godt der og da, den ene gangen. ga meg ikke med å drekka før kl 8 ell no. Var drita på skolen, ble kasta vekk fra skoleplassen fordi jeg sov midt på plassen på gresset der. Heller ikke å anbefale. Alt i alt. fikk noen knuter. men faen så jævelig jeg er nå. nå må jeg sove ut rusen og overtrøttheten. 8527077[/snapback] Jeg vet ikke om jeg kan oppriktig si jeg savner russetiden.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hva slags farge hadde du tenkt på sytråden da?Du får nekte han fine blomster, og i han stygge. Da lærer han nok.. 8527076[/snapback] Tenkte jeg skulle tvinne en gul og en sort sammen Men nå rømte Jesper ut vinduet. Tror jeg må gråte en liten skvett nå Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Begynn å se etter oppdrettere eller valper på finn.no ^^ Kanskje det er en liten bastard til femhundrelappen som venter på deg der ute? *prøve å få folk til å ta i mot hjemløse dyr* Noen som vil ha katt`? Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Oooh, snart 100k poster i ot-baren :O Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hva slags farge hadde du tenkt på sytråden da?Du får nekte han fine blomster, og i han stygge. Da lærer han nok.. 8527076[/snapback] Tenkte jeg skulle tvinne en gul og en sort sammen Men nå rømte Jesper ut vinduet. Tror jeg må gråte en liten skvett nå 8527095[/snapback] Han kommer tilbake, det er så fint vær ute vet du.. Han skal ut i solen og lukte på blomstene. Men han vet hvor godt han har det, så han kommer tilbake.. Gul og sort sammen tror jeg vil kle han.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Striper! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Tror ikke Jesper kommer tilbake. Jeg har laget et blogginnlegg til minne om han: https://www.diskusjon.no/index.php?automodu...wentry&eid=1913 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Yay. Det kan se ut som jeg får sommerjobb... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Yay. Det kan se ut som jeg får sommerjobb... 8527140[/snapback] as? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 DemoniZer: Assistent ved et sykehjem. Bra arbeidserfaring for meg i så tilfelle ettersom jeg planlegger å bli sykepleier. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 DemoniZer: Assistent ved et sykehjem. Bra arbeidserfaring for meg i så tilfelle ettersom jeg planlegger å bli sykepleier. 8527158[/snapback] Da er det bare å skifte navn til Gaylord, så er du klar Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Arinomi: Buhaha. Moroklump. Så faktisk den filmen for noen dager siden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Det er ikke homofilt å være mannlig sykepleier. Vedder på at DU aldri hadde klart det yrket.. Jeg hører på AC/DC for første gang på nesten et år. Sånn hører skikkelig på dem, ikke bare en sang eller to. ^^ EDIT: Aim ån de haaaaiwai tu hæll! *bælje inni hodet sitt* xD Endret 3. mai 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg