Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For hun er sånn ekstremt *tapå*-person, hun tar på meg, og jeg hater det, og har bedt henne la være, hun oppfører seg som om vi er barneskoleelever, enda vi har sagt klart i fra at vi vil forberede oss til tentamen i vårt tempo, og ikke i hennes tempo, dette er ikke godtatt og masse sånn dritt ><

Lenke til kommentar

Huff, hun minner meg om ei kjerring som jobba i burgersjappa i Harstad.

Hun var sånn klå-på-type som skulle varme hendene våre mens vi venta på mat, også øste hun fett oppå burgern før hun tok på topplokket. Skikkelig æsj.

Lenke til kommentar
Faen, jeg skulle aldri ALDRI lekt samfunnsnyttig borger og bidratt på den dugnaden i går...

Vondt over alt i dag. :(

8526684[/snapback]

HALLO! trøst anyone?

8526742[/snapback]

Dakkar lille Lars. Skal du komme å sitte på fanget mitt?

Lenke til kommentar
Jeg hater engelsklæreren min :)

8526601[/snapback]

Jeg og. (Hater min that is... kjenner ikke din. :p)

For hun er sånn ekstremt *tapå*-person, hun tar på meg, og jeg hater det, og har bedt henne la være.

8526657[/snapback]

Sånn er medielæreren vår, men ingen tør å si noe i frykt for å såre ham. Er ingen som mistenker at han mener noe tvilsomt med det, og han er en hyggelig fyr... han burde bare få et konsept rundt "intimgrense".

Fikk igjen matematikkprøve/halvtentamen. Fikk 4/5. Forhåpentligvis greier jeg å dra 3'rn i matte opp til i hvertfall fall 4. :)

Har hatt prøve i historie, fikk ennda en 4er. Jeg skjønner ikke karakterene jeg får i historie, virker som maksgrensen min er satt ved fire. Kommentaren jeg får med prøven passer til en 5'er(Meget bra, manglet bare litt, osv...). Jeg mistenker trynefaktor. (Burda aldri ha kritisert ham.) (Er forøvrig samme historie lærer som viser video om gamle jødiske folket når vi egentlig skal ha nyere historie om midtøsten.)

Lenke til kommentar

Vel, jeg er sjeldent her uansett. Har i mine 4 år her prøvd å bli aktiv i SO'ene... men det skjer aldri. Jeg har bare små perioder. Denne kommer sikkert også til å gå over. :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Alle lærrne mine er svært sære. De fleste er jo greie, men alle har egenskaper som gjør a de lett blir et samtalemne...i tillegg har de fleste ufattelig dårlig ånde. Det er helt utrolig at ingen sier ifra til de...

Lenke til kommentar
Vel, jeg er sjeldent her uansett. Har i mine 4 år her prøvd å bli aktiv i SO'ene... men det skjer aldri. Jeg har bare små perioder. Denne kommer sikkert også til å gå over. :p

8526802[/snapback]

Jeg håper det går over, for din egen skyld.

Weyhey! 4000 innlegg! :)

Lenke til kommentar

8526802[/snapback]

Jeg håper det går over, for din egen skyld.

Weyhey! 4000 innlegg! :)

8526828[/snapback]

Nærmer deg 10,000 totalt :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...