DemoniZer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg er så lei det diktet, det er så mange som misbruker det...Men det var nydelig første gangen jeg leste det. For de diktinteresserte.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Stick and Bind I am a flower - without any light I am a sun - that walks at night I am a shadow - shining bright I'm standing close - but I'm out of sight I'm feeling cold - but heating you I'm surreal and false - but always true I've got so many - but know so few I should be happy - but am so blue I gave you the words - you never know what they meant Your smell of sweat - with a sweeter scent Picture perfect - pieces bendt You borrowed my heart - never payed the rent Darkest of souls - dancing in white Killing the moon - with all it's might Saying it wrong - knowing it's right Letting you loose - but beeing held tight Nothing of digits - you still call it math Peaceful by nature - so full of wrath Feeling so dirty - while lying in the bath Walking alone - without any path Holding hands - with nobody there Keep a secret - your sort is rare Hate me with love - it's my biggest fear And show me - somehow - that you really care. 8526271[/snapback] Jeg har ikke lyst til å gi min tolkning av det. Det var vakkert Rebecca. Jeg skriver mye dikt selv, men har dessverre alle 200+ på papir. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det er så fint vær ute idag. Ble überdeprimert pga. det første gang jeg våkna og gikk å la meg igjen. Nå har jeg stått opp og vil bare gå til soverommet og bli der. Får ikke gjort noenting når det er fint vær Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ingenting slår å se Mythbusters i fysikktimen! Lærern elsker fysikk og da passer mythbusters kjempe Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Halla TnN =D Vi sitter uten lærer, vi! Jeg tror jeg må være eneste personen på jorda som klarer å forsove meg selv etter 16 timers søvn xD Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det er så fint vær ute idag. Ble überdeprimert pga. det første gang jeg våkna og gikk å la meg igjen. Nå har jeg stått opp og vil bare gå til soverommet og bli der. Får ikke gjort noenting når det er fint vær 8526305[/snapback] Er ikke meningen å gjøre noe når det er fint vær.. du skal sitte ute og nyte solens glede! Alternativt; Du kan klippe gresset, vaske vinduer, luke hagen, rydde ute.. Slik får du vært ute i den deilige solen, og gjort praktiske ting som kanskje trengs. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Er ikke meningen å gjøre noe når det er fint vær.. du skal sitte ute og nyte solens glede! Alternativt; Du kan klippe gresset, vaske vinduer, luke hagen, rydde ute.. Slik får du vært ute i den deilige solen, og gjort praktiske ting som kanskje trengs. 8526343[/snapback] Har ikke gressklipper, har vaska vinduene, har ikke hage, har ingenting å rydde ute annet enn å tømme askebegeret mitt. Hater sol for jeg har ikke noe ute å gjøre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Miiiip ^^ Takk, lille venn Jeg har ganske mange på papir jeg og. Og en god del i en bok jeg fikk da jeg var ganske liten. Og en hel bok fylt med dikt meg og pappa har skrevet xD Men har ganske mange digitalt og Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 8526340[/snapback] Ehehehe ossen går det ann da? Jaja, over til noe annet sure norsken jeg sitter med nå. houf, innleveringer på rekke og rad idag. Hadde først prøve i engelsk så fremføring i fysikken og nå innleveringer i norsken, som da mangler. Blæ! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Er ikke meningen å gjøre noe når det er fint vær.. du skal sitte ute og nyte solens glede! Alternativt; Du kan klippe gresset, vaske vinduer, luke hagen, rydde ute.. Slik får du vært ute i den deilige solen, og gjort praktiske ting som kanskje trengs. 8526343[/snapback] Har ikke gressklipper, har vaska vinduene, har ikke hage, har ingenting å rydde ute annet enn å tømme askebegeret mitt. Hater sol for jeg har ikke noe ute å gjøre. 8526353[/snapback] Ja, men da så.. prøvde å hjelpe jeg men.. Miiiip ^^Takk, lille venn Jeg har ganske mange på papir jeg og. Og en god del i en bok jeg fikk da jeg var ganske liten. Og en hel bok fylt med dikt meg og pappa har skrevet xD Men har ganske mange digitalt og 8526397[/snapback] Flink du! Jeg har masse tegninger og .. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Uuuuuh. 0o Sexay. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Legger inn enda ett, jeg xDÅpne deg da, søte snille? Stjerne, stjerne blinker matt Stjerne, stjerne, stjernenatt Blink til meg, lys opp en sti Stjernevenn hos meg forbli Du må åpne deg selv, så lytter vi Månen er min frende, lytter med åpne ører Skriker aldri tilbake, smeller aldri med dører Jeg trenger , så lenge jeg har den måne, sølvblå Kjære månevenn, må du aldri forgå Jeg kan ikke engang åpnes om jeg må Gresset er min seng En grønn og åpen eng Svaier lett i vind Gress, jeg er bare din Åpne deg da, søte snille vennen min? Jeg trenger kanskje venner, for de er en del av mitt kick Jeg trenger kanskje noen, men vil ikke være del av et klikk Jeg trenger ingen å snakke med, jeg snakker med meg selv Jeg trenger ingen aviser, for virkeligheten er for grell Jo, jeg kan åpne meg, med skalpell ..Det er evig gammelt. 29/11/2005, faktisk. Endret 3. mai 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ja, men da så.. prøvde å hjelpe jeg men.. 8526427[/snapback] Var ikke meninga å være så negativ.. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ja, men da så.. prøvde å hjelpe jeg men.. 8526427[/snapback] Var ikke meninga å være så negativ.. 8526451[/snapback] Det går bra No hard feelings. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Yey, slutta tidlig fra fransken. Det betyr en halvtime forum. ^^ Hva er deres unnskyldning for å poste nå? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 At jeg nettopp sovna på pc'en er min unnskyldning for å ikke svare. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Billett til Døgnvill-festivalen i Tromsø 24-25 august Sjekk hvem som også kommer: http://www.nordlys.no/kultur/musikk/article2748593.ece http://www.dognvill.no :dribble: Lenke til kommentar
.sere Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har engelsk heldagagsforberedelse, uten noe særlig å forbrede meg på. For ha med hva man vil utenom alt levende, internett eller mobil. Får vel bare slenge et leksikon i sekken, så har jeg dekka det meste. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har engelsk heldagagsforberedelse, uten noe særlig å forbrede meg på. For ha med hva man vil utenom alt levende, internett eller mobil. Får vel bare slenge et leksikon i sekken, så har jeg dekka det meste. 8526577[/snapback] En ordbok vil du komme lenger med. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har engelsk heldagagsforberedelse, uten noe særlig å forbrede meg på. For ha med hva man vil utenom alt levende, internett eller mobil. Får vel bare slenge et leksikon i sekken, så har jeg dekka det meste. 8526577[/snapback] En ordbok vil du komme lenger med. 8526594[/snapback] Vi får bruke Clue eller hva den datainstallerte ordboka heter. Funker greit nok. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har engelsk heldagagsforberedelse, uten noe særlig å forbrede meg på. For ha med hva man vil utenom alt levende, internett eller mobil. Får vel bare slenge et leksikon i sekken, så har jeg dekka det meste. 8526577[/snapback] En ordbok vil du komme lenger med. 8526594[/snapback] Vi får bruke Clue eller hva den datainstallerte ordboka heter. Funker greit nok. 8526609[/snapback] Clue er da et elektronisk hjelpemiddel, men det er lov? Jøss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg