Equerm Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Eg tykjar det er nok så kjeisamt å ha engelsk. 8525860[/snapback] Du har det ikkje meir løysamt enn kva du gjer det til sjølv Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 "You have tried to access a web page which is in violation of your internet usage policy. URL: www.anonymize.net/ Category: Proxy Avoidance" Det var da som bare ... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det var da som bare ... 8525868[/snapback] Hvaslags proxy bruker du da? Er det ISPen din kanskje? Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Eg tykjar det er nok så kjeisamt å ha engelsk. 8525860[/snapback] Du har det ikkje meir løysamt enn kva du gjer det til sjølv 8525864[/snapback] ahh digg og ikke ha engelsk og bare ha fri i dag? ja!! kos dere, send en tanke til stakkars meg som sitter hjemme og hører musikk og spiser is Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvaslags proxy bruker du da? Er det ISPen din kanskje? 8525877[/snapback] Jeg er på skolen, så det er i grunn ikke så rart. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg er på skolen, så det er i grunn ikke så rart. 8525890[/snapback] Nei da er det vel ikke det Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Homsetøsen min! *kosepå DemoniZer* Eg tykjar det er nok så kjeisamt å ha engelsk. 8525860[/snapback] Hvorfor da nynorsk og ikke engelsk? Eg tykjar det er nok så kjeisamt å ha engelsk. 8525860[/snapback] Du har det ikkje meir løysamt enn kva du gjer det til sjølv 8525864[/snapback] ahh digg og ikke ha engelsk og bare ha fri i dag? ja!! kos dere, send en tanke til stakkars meg som sitter hjemme og hører musikk og spiser is 8525883[/snapback] Jeg vil og ha is! Soft-is! Hvaslags proxy bruker du da? Er det ISPen din kanskje? 8525877[/snapback] Jeg er på skolen, så det er i grunn ikke så rart. 8525890[/snapback] Hva er ikke så rart? at du bruker proxy? Eller at nettsiden er sperret? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hva er ikke så rart? at du bruker proxy? Eller at nettsiden er sperret? 8525897[/snapback] At den er sperret. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Fordi jeg følte for å skrive nynorsk? Jeg vet ikke hvorfor, jeg bare gjør det. "Du har sånne små feil, som jeg gjerne ser at du plukker vekk, Rebecca." "uhm. Det er rett, Ingrid, men det er ikke små feil du har rettet her. Det SKAL være doesn't, ikke don't..." "Åh. Ja. Det var for å se om du oppdaget det." ...Right. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nå har vi hatt "historie" om midtøsten. Siste gang vi hadde "historie" om midtøsten var den en idiot som kom å snakket om hvordan Israel var guds land, at hele verden var rettet der, mange ting som pekte mot harmageddon, osv... Nå skulle vi liksom ha en innledning til midtøsten(som faktisk er pensum i historie), så setter han på en DVD som heter "The Holy Land" som er halveis misjonerende for kristendom og er mer bibelhistorie enn noen annen historie. Midtøsten i pensum handler om den moderne konflikten i 1950 og utover.... men neida her skal vi vise filmer som snakker om at de er guds utvalgte folk. Jævla hjernedøde idiotlærer. Greit, det er interessant... men det er lite nok tid som det er til at vi skal kaste vekk tiden på ting som _ikke_ er på pensum. (Gjorde forresten samme forrige time, men det var riktignok mer interessant.) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Glad jeg ikke hadde en sånn historielærer. Vi hadde en genial trønder! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Fordi jeg følte for å skrive nynorsk?Jeg vet ikke hvorfor, jeg bare gjør det. "Du har sånne små feil, som jeg gjerne ser at du plukker vekk, Rebecca." "uhm. Det er rett, Ingrid, men det er ikke små feil du har rettet her. Det SKAL være doesn't, ikke don't..." "Åh. Ja. Det var for å se om du oppdaget det." ...Right. 8525928[/snapback] Hvorfor kan hun ikke bare være voksen og innrømme en feil? Jeg banner høylytt og konfronterer dem med det om noen "retter" meg slik.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Glad jeg ikke hadde en sånn historielærer. Vi hadde en genial trønder! 8525941[/snapback] Jeg liker vår historielærer; han er så engasjerende. "De oppfant hjulet, FY FAEN, HJULET!" Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg liker vår historielærer; han er så engasjerende. "De oppfant hjulet, FY FAEN, HJULET!" Hvem oppfant hjulet? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Glad jeg ikke hadde en sånn historielærer. Vi hadde en genial trønder! 8525941[/snapback] Jeg liker vår historielærer; han er så engasjerende. "De oppfant hjulet, FY FAEN, HJULET!" 8525970[/snapback] Jeg hadde en slik lærer når jeg gikk på Cisco.. "Kom a gutta! Jeg skal vise dere noe JÆVLIG fett!" Det han viste oss var et python script som styrte firewallen.. Seff var det bare jeg og et annet "kodehue" som syntes det var konge og forstod noe av det. Hadde og en norsk/- Nyere historie-lærer som var så engasjert at han begynte å kle seg ut og slik for så å leve seg inn i dikt og slikt han leste. Fyren begynte å gråte noen ganger fordi han var så glad i det han gjorde. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvem oppfant hjulet? 8525977[/snapback] Husker ikke, men jeg tror ikke det er hans skyld, for han ropte og bannet mens han snakket om hvor utrolig fantastisk det var. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Heldigvis er pensum på VGS så lite at det går greit med en del timer med tema utenfor pensum. Synes ofte det er bra når lærerne gjør det. Akkurat i eksempelet over kunne læreren kanskje brukt litt mindre tid på materiale utenfor pensum, men filmen belyser en av hovedårsakene til spenningene der nede. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Snart er det styrketrening i gym, og jeg er kvalm. Jej..... Endret 3. mai 2007 av Demille Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg liker vår historielærer; han er så engasjerende. "De oppfant hjulet, FY FAEN, HJULET!" Hvem oppfant hjulet? 8525977[/snapback] All teknologisk fremgang menneset ved noen anledning har fått frem er et produkt av dovenskap. La oss ta oppfinnelsen som du nevner; hjulet. For hadde det ikke vært for en uinnspirert slave i Mesopotamia for over 6000 år siden, som var lei lange gåturer med tung last. Kunne man ikke idag kommet seg fra Sandefjord til Drammen på under en time. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg liker vår historielærer; han er så engasjerende. "De oppfant hjulet, FY FAEN, HJULET!" Hvem oppfant hjulet? 8525977[/snapback] All teknologisk fremgang menneset ved noen anledning har fått frem er et produkt av dovenskap. La oss ta oppfinnelsen som du nevner; hjulet. For hadde det ikke vært for en uinnspirert slave i Mesopotamia for over 6000 år siden, som var lei lange gåturer med tung last. Kunne man ikke idag kommet seg fra Sandefjord til Drammen på under en time. 8525992[/snapback] Dovenskap!? Jeg vil si det snarere skyldes konkurranseinstinkt og krig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg