L4r5 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Vel, jo 8525214[/snapback] "ja ok" Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Hovedpoenget med gåten er jo å få hodet til å gå i surr. Og selv synes jeg svaret er mer logisk enn mange andre gåtesvar som finnes 8525196[/snapback] Jeg skal gi deg en skikkelig gåte, jeg. Jeg viser deg tre små esker og i en av dem har jeg plassert en ring. De to andre boksene er tomme. Først skal du velge ut en boks, men før du må foreta ditt endelige valg vil jeg selv åpne en av de gjenværende boksene som jeg vet ikke inneholder ringen, og fjerne den fra leken. Så gir jeg deg et valg: vil du holde på valget ditt, eller vil du bytte? Endret 2. mai 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Skarstad: I teorien hadde jeg byttet grunnet matten, men jeg skulle gjerne sett statistikk som bekreftet at det ikke er 50/50. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Skarstad: I teorien hadde jeg byttet grunnet matten, men jeg skulle gjerne sett statistikk som bekreftet at det ikke er 50/50. 8525258[/snapback] Correctomundo. La oss si at ringen alltid er i boks C. To av tre ganger vil du velge A eller B og ta feil. Det betyr at jeg to ut av tre ganger i praksis ikke vil kunne velge hvilken boks jeg skal fjerne siden en av de to er boks C, vinnerboksen. Hvis du velger A må jeg åpne B og la C være. Hvis du velger B må jeg velge A og la C være. Så du vil vinne i 2/3 av gangene hvis du bytter. Eller for å virkelig gjøre det klart: la oss si at det er hundre bokser og en ring. Det er veldig, veldig usannsynlig at ditt førstevalg treffer ringen. Nå, se for deg at jeg fjerner 98 andre bokser, og lar ditt valg og, la oss si, boks nummer 64 stå igjen. Da ser det nok rimelig klart ut hva som er fornuftig å gjøre. Endret 2. mai 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Åh, Odin i Valhall så døvt det er ute. Har jo ikke sovet eller spist noe særlig på evig lenge. Helt ødelagt siden før russetida, og så ringte en kompis og sa han hadde sett noe russ og noe liv ved skolen, så han stakk oppom og henta meg og ut dro vi, men da vi kom dit, hadde alle nær som en dratt og det første jeg ser er samme slitsomme fyr som koste med tiåringen, denne gangen vandrende rundt søkkvåt etter å ha bada i en kloakkbekk og lete etter klærne sine. Vi snakka litt med'n om hvor folket var, men det visste han ikke, så jeg ringte en kompis, han sa det var nasch til ei venninne, vi stikker dit, 3 jenter og alt for mange pølser, hører om et annet nasch, stikker dit, 100% pølsefest og vi slapp ikke inn, selv om verten ville vi skulle inn, mens de som han ikke ville ha inn for alt i verden, slapp inn. Ganske omvendt spør dere meg. Så var det å loke rundt frem og tilbake i gatene og rundt og rundt i rundkjøringer, en cola på Shell og så bare stoppe og preike drit i en halv time, dra hjem, prøve å sove, men er fortsatt like våken og alt er like kjedelig. Jeg overlever aldri dette året om ting skal fortsette sånn. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Deilig å ha en studiedag i bakhånd, gittsann. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 He he, hadde vært kjekt. Nei, får bare sette playlisten på random og prøve å sove igjen... :/ Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 søvnrytmen min er helt fucka. 3,5 time siden jeg våknet. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg spiser sorbet is, og kjeder meg en smule. *Leke hobbypsykolog i Helse* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg spiser sorbet is 8525532[/snapback] Deler du med meg? Jaja, hit kommer det rørlegger i dag. Vi har bare ventet på at han skulle komme i 2 uker snart. Han skal åpne noen tette rør (At det går ann å sette opp en do, uten å sjekke rørene. Den doen har vært ubrukelig siden vi ikke har fått trekt ned!) Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 God morgen, SO! Hva skjer her? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 God morgen SO! Det var ikke så mye liv her nei? Litt tidelig på morningen enda Jeg føler meg skikkelig opplagt i dag, la meg klokken 10 i går og voknet klokken hal 7 i finfin form Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 God morgen SO! Det var ikke så mye liv her nei? Litt tidelig på morningen enda Jeg føler meg skikkelig opplagt i dag, la meg klokken 10 i går og voknet klokken hal 7 i finfin form 8525719[/snapback] God morgen.. Jeg la meg i 11-tiden, våknet halv 7, trøtt som en gås, kun 2 timer søvn.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg la meg i 11-tiden, våknet halv 7, trøtt som en gås, kun 2 timer søvn.. 8525765[/snapback] Hvordan er det mulig? Har du dame? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg la meg i 11-tiden, våknet halv 7, trøtt som en gås, kun 2 timer søvn.. 8525765[/snapback] Hvordan er det mulig? Har du dame? 8525779[/snapback] Ehm, våkne opp? Im into guys? Anyways.. nei, x'en har blitt sammen med en ny fyr.. så jeg sliter litt med tanker rundt det. Noe som gjør meg søvnløs til tider. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Og da var rørleggeren ferdig Og jeg stikker på skolen, hade bra alle sammen Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Gooood morgen! 8525833[/snapback] And good morning to you Og da var rørleggeren ferdig Og jeg stikker på skolen, hade bra alle sammen 8525837[/snapback] Kos deg på skolen.. *gjespe* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Homsetøsen min! *kosepå DemoniZer* Eg tykjar det er nok så kjeisamt å ha engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg