Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ikke Lars, men jeg har noen tips hvis du vil ha?

8522778[/snapback]

Nei, jeg vil bare ha tips fra L4rs, så. :ermm:

Neida, jeg bare følte at han var en naturlig person å rette spørsmålet til, siden det gjaldt rus. :p

Lenke til kommentar
L4rs: Har du et godt tips til en begynnerwhiskey somd e sannsynligvis har på en bar/pub?

8522760[/snapback]

Bushmills

8522789[/snapback]

Glenfiddich

Egentlig anser jeg den ikke som en begynnerwhiskey, men den er ganske god, når du får god råd så kan du teste ut 30 års versjonen ;)

Lenke til kommentar
Nei, jeg vil bare ha tips fra L4rs, så.  :ermm:

Neida, jeg bare følte at han var en naturlig person å rette spørsmålet til, siden det gjaldt rus. :p

8522799[/snapback]

Det var det jeg tenkte. Jeg ville ikke blande med i tilfelle det var et sjekketriks.

Lenke til kommentar
Egentlig anser jeg den ikke som en begynnerwhiskey, men den er ganske god, når du får god råd så kan du teste ut 30 års versjonen ;)

8522827[/snapback]

Ok, jeg får teste litt forskjellig. Skal ut og drikke > 22% i dag for første gang. (Hint: Jeg fyller 20 i dag, så nå kan alle gratulere meg mens jeg går og smaker på forskjellige whiskeyer. :))
Lenke til kommentar

8522827[/snapback]

Ok, jeg får teste litt forskjellig. Skal ut og drikke > 22% i dag for første gang. (Hint: Jeg fyller 20 i dag, så nå kan alle gratulere meg mens jeg går og smaker på forskjellige whiskeyer. :))

8522854[/snapback]

Grattis! Prøv deg frem... Du finner ganske fort en whisky du liker :)

Lenke til kommentar
Jack Daniels er n00b ;)

8522858[/snapback]

Kommer an på hva man foretrekker og i hvilken sammenheng. Selv foretrekker jeg JD ute på byen eller når jeg er syk. Skotsk single malt drikker jeg når jeg skal kose meg med gode venner (som setter pris på smaken og ikke fyllen) eller familie.

Endret av Aldhissla
Lenke til kommentar
Kommer an på hva man foretrekker og i hvilken sammenheng. Selv foretrekker jeg JD ute på byen eller når jeg er syk. Skotsk single malt drikker jeg når jeg skal kose meg med gode venner (som setter pris på smaken og ikke fyllen) eller familie.

8522917[/snapback]

Sant nok, sant nok

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...