Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Mamma sier Jack Daniels er "kvalmende søt".

Jeg sa jeg godt kunne ta den hvis ikke hun ville ha den. Hun sa at hvis jeg lot 1/3 være igjen så kunne jeg få resten av helflasken hun fikk av en venninne :D

Whiskeyfyll før en skoledag.. Is that really such a good idea sier en liten stemme inni hodet mitt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I helgen skal jeg i konfirmasjon til min kjæreste sin kristne familie. Så hangover may not be the best idea. I hvert fall ikke etter å ha fått høre musikkforslagene xD

så det er now or... in the summer sometime.

Og i sommer hadde jeg bestemt meg for at det kun skulle være rødvin, den fine hvite dessertvinen som er så god og billig, og rom.

Jeg skal drikke som en pirat i sommer ^^

Lenke til kommentar

I såfall står den med en advarsel. "Do not drive heavy machinery after taking this medication".. Noe som minner meg om en gang jeg og storebror drakk for mye hostesaft med etellerannet gøymiddel i. Men det er en annen historie xD

Lenke til kommentar
I såfall står den med en advarsel. "Do not drive heavy machinery after taking this medication".. Noe som minner meg om en gang jeg og storebror drakk for mye hostesaft med etellerannet gøymiddel i. Men det er en annen historie xD

8522597[/snapback]

Cosylan? den er moro :fun:

Lenke til kommentar

Det var liksom en sånn advarsel på den, samt at vi ikke måtte ta mer enn så og så mye per dag. Vi drakk nesten opp hele j*vla flasken, og så så mamma advarselen, for meg og richard (storebror) var ekstremt lattermilde og.. trøtte. Så leste hun den høyt, og min bror sprutet ut i latter. "Rebecca. Det er jævlig bra at vi ikke kjører gaffeltruck nå."

..På det tidspunktet hadde ingen av oss kjørt gaffeltruck ever, så dette var ekstremt morsomt. Og vi lo... Og lo.. Og lo.. Og sovnet.

Dette har jeg fått høre i ettertid av mamma. Opptil flere ganger :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...