Eplefe Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Mamma sier Jack Daniels er "kvalmende søt". Jeg sa jeg godt kunne ta den hvis ikke hun ville ha den. Hun sa at hvis jeg lot 1/3 være igjen så kunne jeg få resten av helflasken hun fikk av en venninne Whiskeyfyll før en skoledag.. Is that really such a good idea sier en liten stemme inni hodet mitt.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Men ok, siden jeg fikk vin av deg. Hvilket format skal jeg sende det i? 8522551[/snapback] Send det over frame-relay! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det er litt deilig å være forkjølet, da kan jeg drikke whisky med god samvittighet 8522532[/snapback] Jeg skal ut og drikke sprit etterpå. Hva har de på en pub av godt brennevin tro? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Whiskeyfyll før en skoledag.. Is that really such a good idea sier en liten stemme inni hodet mitt.. 8522554[/snapback] Ja sier stemmen i hodet mitt Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Mamma sier Jack Daniels er "vanvittig godt". 8522554[/snapback] Ja det er det. Sitter å nipper til det nå. Begynner faktisk å bli litt brisen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ja sier stemmen i hodet mitt 8522566[/snapback] Har du ikke lært at du ikke skal høre på den enda? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 I helgen skal jeg i konfirmasjon til min kjæreste sin kristne familie. Så hangover may not be the best idea. I hvert fall ikke etter å ha fått høre musikkforslagene xD så det er now or... in the summer sometime. Og i sommer hadde jeg bestemt meg for at det kun skulle være rødvin, den fine hvite dessertvinen som er så god og billig, og rom. Jeg skal drikke som en pirat i sommer ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Har du ikke lært at du ikke skal høre på den enda? 8522573[/snapback] Jamen den er jo bare fornuftig jo. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Lurer på om Jack Daniels står oppført i felleskatalogen som legemiddel... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 I såfall står den med en advarsel. "Do not drive heavy machinery after taking this medication".. Noe som minner meg om en gang jeg og storebror drakk for mye hostesaft med etellerannet gøymiddel i. Men det er en annen historie xD Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Noen som kan komme hit med en skjerm, bare den er over 14" og fungerer er jeg fornøyd Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 I såfall står den med en advarsel. "Do not drive heavy machinery after taking this medication".. Noe som minner meg om en gang jeg og storebror drakk for mye hostesaft med etellerannet gøymiddel i. Men det er en annen historie xD 8522597[/snapback] Cosylan? den er moro Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Sorry slask, har bare en på 17" EDIT: Ja, cosylan. Tror jeg. Vagt minne den dagen xD Endret 2. mai 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Noen som kan komme hit med en skjerm, bare den er over 14" og fungerer er jeg fornøydSorry. Eneste jeg har er den jeg bruker. 19" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 EDIT: Ja, cosylan. Tror jeg. Vagt minne den dagen xD 8522618[/snapback] Morfin i den jenta mi... Ikke rart du kun har vage minner Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det var liksom en sånn advarsel på den, samt at vi ikke måtte ta mer enn så og så mye per dag. Vi drakk nesten opp hele j*vla flasken, og så så mamma advarselen, for meg og richard (storebror) var ekstremt lattermilde og.. trøtte. Så leste hun den høyt, og min bror sprutet ut i latter. "Rebecca. Det er jævlig bra at vi ikke kjører gaffeltruck nå." ..På det tidspunktet hadde ingen av oss kjørt gaffeltruck ever, så dette var ekstremt morsomt. Og vi lo... Og lo.. Og lo.. Og sovnet. Dette har jeg fått høre i ettertid av mamma. Opptil flere ganger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Høres bra ut Dere klødde vel tilfeldigvis ikke? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) ____________________________________________________________________________ Sånn, alt under denne streken skal handle om kampen mellom A. C. Milan og Manchester United. Endret 2. mai 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 _______________________________________________________________________ Ignorer alt over denne streken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg