Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får jeg spørre hva som feiler et barn, som etter å ha blitt fortalt at det ikke passer at han kommer hit (bror har fått husarrest som følge av gårsdagens hendelser), allikevel hiver seg på sykkelen og patruljerer rundt huset vårt?

Lenke til kommentar
Får jeg spørre hva som feiler et barn, som etter å ha blitt fortalt at det ikke passer at han kommer hit (bror har fått husarrest som følge av gårsdagens hendelser), allikevel hiver seg på sykkelen og patruljerer rundt huset vårt?

8521147[/snapback]

De er vel rett og slett rare?

Lenke til kommentar

8521147[/snapback]

De er vel rett og slett rare?

8521244[/snapback]

Fyr'n er jo desperat.

Lenke til kommentar
Får jeg spørre hva som feiler et barn, som etter å ha blitt fortalt at det ikke passerat han kommer hit (bror har fått husarrest som følge av gårsdagens hendelser)
Og den hendelsen var..? :D

8521270[/snapback]

Han kom hjem en time for sent.

Nå ringte faen meg kameraten igjen.

Lenke til kommentar
Får jeg spørre hva som feiler et barn, som etter å ha blitt fortalt at det ikke passerat han kommer hit (bror har fått husarrest som følge av gårsdagens hendelser)

Han kom hjem en time for sent.

Nå ringte faen meg kameraten igjen.

8521297[/snapback]

hvor gammel er han?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...