Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Godt valg. Selvom jeg tror jeg faktisk ville valgt IDE  :ph34r:

8518815[/snapback]

Bare plass til 2 IDE-enheter på HK jeg har tenkt å kjøpe og jeg har allerede en IDE-disk og en IDE-brenner jeg skal putte inn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Godt valg. Selvom jeg tror jeg faktisk ville valgt IDE  :ph34r:

8518815[/snapback]

Bare plass til 2 IDE-enheter på HK jeg har tenkt å kjøpe og jeg har allerede en IDE-disk og en IDE-brenner jeg skal putte inn

8518853[/snapback]

IDE-kontroller :love:

Jeg har vondt i fingra etter å ha lekt med GuitarheroII i går.  :ermm:

8518949[/snapback]

Er det rart i jeg er med i fanklubben? :love:

Lenke til kommentar
IDE-kontroller :love:

8518962[/snapback]

Har ikke, trenger ikke og gidder ikke bruke penger på det ;)

8518999[/snapback]

Trenger alltid en IDE-Kontroller ;)

Penger på det? Har masser av det.. skal jeg kaste noen etter deg med bruksanvisning og bæresele?

Lenke til kommentar

Penger på det? Har masser av det.. skal jeg kaste noen etter deg med bruksanvisning og bæresele?

8519024[/snapback]

Du må kaste noen hit men jeg tror ikke jeg får bruk for det med det første. 1 IDE på 250, en brenner og 1 SATA på 320 så har jeg det jeg trenger med det første tror jeg. Og da har jeg fremdeles plass til 3 satadisker til.

Hvorfor hadde du valgt IDE fremfor SATA btw?

Lenke til kommentar

Har fått tillatelse av typen å få bunny jeg fant brukt på finn fordi det sikkert er to år til vi får hund pga. bilen. Lurt å skaffe seg en? Hadde degus (ubrukelig) og chinchilla (søt, men vil ikke kose) før. Bunnyen kan gå i bånd og ligge i sofaen og kooose!

Burde jeg hente den, eller gi faen?

Lenke til kommentar
Har fått tillatelse av typen å få bunny jeg fant brukt på finn fordi det sikkert er to år til vi får hund pga. bilen. Lurt å skaffe seg en? Hadde degus (ubrukelig) og chinchilla (søt, men vil ikke kose) før. Bunnyen kan gå i bånd og ligge i sofaen og kooose!

8519057[/snapback]

Hvaslags hundetype er en "Bunny"? Hvordan ser den ut?

edit: Eller er det en kanin? :p

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

8519024[/snapback]

Du må kaste noen hit men jeg tror ikke jeg får bruk for det med det første. 1 IDE på 250, en brenner og 1 SATA på 320 så har jeg det jeg trenger med det første tror jeg. Og da har jeg fremdeles plass til 3 satadisker til.

Hvorfor hadde du valgt IDE fremfor SATA btw?

8519042[/snapback]

Fordi jeg har av egen erfaring hatt altfor mye med SATA-DRITEN og er veldig fornøyd med IDE.

8519057[/snapback]

Hvaslags hundetype er en "Bunny"? Hvordan ser den ut?

edit: Eller er det en kanin? :p

8519062[/snapback]

Nå postet jeg dette FØR du skrev den lille edit'en din :p

Lenke til kommentar
Nå postet jeg dette FØR du skrev den lille edit'en din :p

8519082[/snapback]

Tok lengre til å skrive den lange settningen min. Tror dere katt og bønny går fint? Mest sansynlig er de jo bare nysgjerrige...?

8519087[/snapback]

Kommer helt ann på hvordan katten din er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...