Korka Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 ja, faen og kasta mobilen i veggen da jeg fikk et svar fra mamma at jeg ikke fikk være hjemme fra skolen :/ Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 God Morgen Skal ha nynorsk heldagsprøve nå så ønsk meg lykke til. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 God Morgen Skal ha nynorsk heldagsprøve nå så ønsk meg lykke til. 8517660[/snapback] Lykke til Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 God morgen SO! 8517743[/snapback] Gooood mornin! Hehe, norsklæreren har klart å rote bort alle karakterene fra en fremføring, og påstår at vi ikke har hatt den. Herlich <3 Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ja, god morgen. ;P skal til tannlegen i dag. Fått en lapp. Hadde vært fett å bare brenne den lappen og sende den tilbake der den kom fra, men så enkelt er ikke det. Holder på å overføre noen sanger til mobilen. Har gått 20 minutter, og nå er den på spor 4 (ca 14 minutter til sammen). Å sende over ting via bluetooth er noe man gjør over natten, i hvert fall på Samsung E720. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hahah, nett igjen på skolen. Jeg kommer IKKE til å få jobbet Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ai ai aaaai, heldagsprøve i 3kjemi imorgen. 20 sider notater, here I come. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 God morgen SO! 8517743[/snapback] Gooood mornin! Hehe, norsklæreren har klart å rote bort alle karakterene fra en fremføring, og påstår at vi ikke har hatt den. Herlich <3 8517765[/snapback] Haha, slike lærere må vi har fler av.. Ja, god morgen. ;P skal til tannlegen i dag. Fått en lapp. Hadde vært fett å bare brenne den lappen og sende den tilbake der den kom fra, men så enkelt er ikke det. Holder på å overføre noen sanger til mobilen. Har gått 20 minutter, og nå er den på spor 4 (ca 14 minutter til sammen). Å sende over ting via bluetooth er noe man gjør over natten, i hvert fall på Samsung E720. 8517773[/snapback] Har du ikke en kabel til telefonen der og? Det går _mye_ raskere.. Hahah, nett igjen på skolen. Jeg kommer IKKE til å få jobbet 8517774[/snapback] Fint, da kan du sitte og koseprate med meg om striper og slikt ;D Ai ai aaaai, heldagsprøve i 3kjemi imorgen. 20 sider notater, here I come. 8517778[/snapback] Du får ha lykke til.. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Bare hyggelig kjære Jeg har da vært gjennom noe av det samme selv.. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 DemoniZer: mmmm yes i 3mx og 3fy no? Heldagsprøve i de fagene og om ikke så lenge. Oh jeg elsker realfag. wubwubwub. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 DemoniZer: mmmm yes i 3mx og 3fy no? Heldagsprøve i de fagene og om ikke så lenge. Oh jeg elsker realfag. wubwubwub. 8517818[/snapback] Dr. Zoidberg! wubwubwubwub! "I'm usefull! I'm usefull!" - Fyren åpnet en flaske Mjeeees.. 3mx og 3fy.. Har og vært gjennom på egenhånd.. MAT4370 - Innføring i Fourieranalyse og Wavelet teori MAT-INF3300 - Partiell differensialligninger og Sobolev rom I MAT4610 - Aksiomatisk mengdelære Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 DemoniZer: Impressive! Jeg skal gå matematikk&fysikk ved NTNU nå til høsten om alt går som planlagt. Får sikkert noen spennende kurs der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 For en herlig dag. For et deilig vær. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hihi, jeg fikk en engelsk innlevering tilbake i dag. Kommentar: "Excellent, as usual" Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hihi, jeg fikk en engelsk innlevering tilbake i dag. Kommentar: "Excellent, as usual" 8517862[/snapback] Gratulerer Jeg fikk vanligvis noe slik "Nice writing, you're vocabulary is quite nice, but the story is a bit strange.." Tihi Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 DemoniZer: Impressive! Jeg skal gå matematikk&fysikk ved NTNU nå til høsten om alt går som planlagt. Får sikkert noen spennende kurs der. 8517849[/snapback] Takk, ikke værst du heller.. Du får garantert spennende kurs. Regner at du snakker om mastergraden? De 2 første årene lærer du masse om Matematikk, Fysikk, Informasjonsteknologi, Kjemi og Vitenskapsteori. Etter 2 år får du velge en av disse: - Biofysikk og medisinsk teknologi - Industriell matematikk - Teknisk fysikk 1. år høstsemester:Matematikk1 Mekanisk fysikk Informasjonsteknologi GK Filosofi og vitenskapsteori 1. år vårsemester: Matematikk 2 Matematikk 3 Elektromagnetisme Kjemi 2. år høstsemester: Teknologiledelse Bølgefysikk Matematikk 4K Fluidmekanikk 2. år vårsemester: Kjemisk fysikk og kvantemekanikk Termisk fysikk Prosedyre- og objektorientert programmering Statistikk Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 DemoniZer: Den retningen jeg tenker på ja. Gawd, gleder meg som en liten unge!! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 DemoniZer: Den retningen jeg tenker på ja. Gawd, gleder meg som en liten unge!! 8517917[/snapback] Jeg blir så glad når jeg ser det fortsatt finnes noen som er glad i skole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg