Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Iiiik, freaks er utspekulerte. Legger meg til på Facebook, har først ikke bilde så jeg får sett hvem det er, godtar de som venn også plutselig legger de ut bilder av seg selv. Har hatt en på 40 år med kviseutbrudd i ansiktet, to feite gamle griser og en kåt tenåring.

8516856[/snapback]

Don't blame people for being ugly. Most can't help it. :)

8516987[/snapback]

Alright, don't get defensive.

xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har dårlige gener, okei? Jeez.

8517020[/snapback]

Don't worry, you are sexxy ;)

8517066[/snapback]

Som fremadstormende nazimod og offiser i Diskusjon.no's fascistiske proprietære styresett, vil jeg påpeke at all form for uenighet med meg medfører øyeblikkelig nakkeskudd/permban.

Lenke til kommentar

Hvis ikke jeg fortjener en snus nå, så vet ikke jeg.

Jeg klikket igjennom hele RPP her om dagen og der fant jeg bilde av meg selv med blondt hår og nå husker jeg ikke passorden til den siden så jeg får slettet det. Å legge ut bilder er noe dritt :p

Lenke til kommentar
Som fremadstormende nazimod og offiser i Diskusjon.no's fascistiske proprietære styresett, vil jeg påpeke at all form for uenighet med meg medfører øyeblikkelig nakkeskudd/permban.

8517080[/snapback]

Så her skal vi kalle deg stygg og ikke få warn for personangrep?

Wierd moderering...

Lenke til kommentar

Jeg klikket igjennom hele RPP her om dagen og der fant jeg bilde av meg selv med blondt hår og nå husker jeg ikke passorden til den siden så jeg får slettet det. Å legge ut bilder er noe dritt :p

8517088[/snapback]

Tja, hvis du sletter posten begrenser du i hvert fall skadene.

Lenke til kommentar

8517088[/snapback]

Tja, hvis du sletter posten begrenser du i hvert fall skadene.

8517100[/snapback]

Det er under det forrige brukernavnet mitt som er låst av de raringene her. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...