Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Det burde ha vert 2 SO-er, så det kan pågå flere diskusjoner, og så det ikke går sa sinnsykt fort, at man må trykke f5 hele tiden.

Og så kunne de som er est nerder, skrive i begge samtidig, ha oppe 2 tabs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Det burde ha vert 2 SO-er, så det kan pågå flere diskusjoner, og så det ikke går sa sinnsykt fort, at man må trykke f5 hele tiden.

8516890[/snapback]

Tull, flere diskusjoner om vidt forskjellige ting oppå hverandre, er jo hele SO-sjarmen! :D

Lenke til kommentar

8516890[/snapback]

Tull, flere diskusjoner om vidt forskjellige ting oppå hverandre, er jo hele SO-sjarmen! :D

8516897[/snapback]

åja :)

Er ikke så SO-dreven egentlig, men er åpen for å lære.

Lenke til kommentar
Iiiik, freaks er utspekulerte. Legger meg til på Facebook, har først ikke bilde så jeg får sett hvem det er, godtar de som venn også plutselig legger de ut bilder av seg selv. Har hatt en på 40 år med kviseutbrudd i ansiktet, to feite gamle griser og en kåt tenåring.

8516856[/snapback]

Don't blame people for being ugly. Most can't help it. :)

Lenke til kommentar
Don't blame people for being ugly. Most can't help it. :)

8516987[/snapback]

Det var ikke det jeg mente. Mente bare at det er dårlig gjort å ikke ha bilde av seg selv når man skal legge til noen. Man må liksom kjøpe først og prøve etterpå. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ja, hver gang man legger til noen, vil man knulle dem. Gjerne i en badestamp.

8516957[/snapback]

Åeh, jeg gråter mens jeg tenker på alt jeg har gått glipp av ved å slette alle invitasjonene jeg har fått opp igjennom årene. ):

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...