Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg går på gran, bygg og annlegg.. drittskole :roll:

8516717[/snapback]

Hei det er en grunn til at den blir sett ned på. :p

3raz3r: Russedåpen i år? Nei, men jeg hørte om dåpen deres i fjor...Den var visst...nja, den fant i alle fall sted...

8516733[/snapback]

Kjetil_90: Jeg syns virkelig synd på deg :wee:

NgZ: Russedåpen i år var ikke veldig mye bedre. Jeg stod på post på russerebusen, og jeg må virkelig si at russen ikke er gærne nok.

Det eneste morsomme var når Zahid Ali, som var sånn "prate-mann", rakket ned på svartrussen og all russen fra Roa og Brandbu jublet og klappa :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg går på gran, bygg og annlegg.. drittskole :roll:

8516717[/snapback]

Hei det er en grunn til at den blir sett ned på. :p

3raz3r: Russedåpen i år? Nei, men jeg hørte om dåpen deres i fjor...Den var visst...nja, den fant i alle fall sted...

8516733[/snapback]

Kjetil_90: Jeg syns virkelig synd på deg :wee:

NgZ: Russedåpen i år var ikke veldig mye bedre. Jeg stod på post på russerebusen, og jeg må virkelig si at russen ikke er gærne nok.

Det eneste morsomme var når Zahid Ali, som var sånn "prate-mann", rakket ned på svartrussen og all russen fra Roa og Brandbu jublet og klappa :!:

8516764[/snapback]

Syns du synd på meg? :!:

Er en del "lavmåls-folk" der ja :!:

Lenke til kommentar

8516764[/snapback]

Hadde dere fellesdåp i år? Hvor blir det av rivaliseringen? :hrm:
Lenke til kommentar
vent til russetiden. Selv de største "nerdene" ( :) ) begynner å drikke da. Det er ikke sånn at du MÅ drikke før du er 18 ;)

8516711[/snapback]

Bare lurer på noe, tror du jeg er en av de som går ut og drikker så ofte de kan?

Vel, hvis du gjør det tar du ganske feil, jeg drar på LAN så ofte jeg kan ;)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
(At jeg drar på LAN så ofte jeg kan er fakta og ikke en vanlig fest for meg eller hvordan jeg skal få forklart dette) :tease:
Lenke til kommentar

8516764[/snapback]

Hadde dere fellesdåp i år? Hvor blir det av rivaliseringen? :hrm:

8516786[/snapback]

Ja, felles dåp er teit. Det tok så utrolig lang tid å introdusere all russen som skulle bli døpt. Også hadde det gått rykter om at svartrussen skulle lage bråk. Eller, det var vel kanskje ventet. Men utrolig nok ble det ikke noe. I alle fall ikke som jeg har fått høre om.

Lenke til kommentar
Ja, felles dåp er teit. Det tok så utrolig lang tid å introdusere all russen som skulle bli døpt. Også hadde det gått rykter om at svartrussen skulle lage bråk. Eller, det var vel kanskje ventet. Men utrolig nok ble det ikke noe. I alle fall ikke som jeg har fått høre om.

8516813[/snapback]

Surprise. :p

Men man får jo litt fetere døper da...

Lenke til kommentar

vent til russetiden. Selv de største "nerdene" ( :) ) begynner å drikke da. Det er ikke sånn at du MÅ drikke før du er 18 ;)

8516711[/snapback]

Bare lurer på noe, tror du jeg er en av de som går ut og drikker så ofte de kan?

Vel, hvis du gjør det tar du ganske feil, jeg drar på LAN så ofte jeg kan ;)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
(At jeg drar på LAN så ofte jeg kan er fakta og ikke en vanlig fest for meg eller hvordan jeg skal få forklart dette) :tease:

8516797[/snapback]

det er bra holdning, det var det jeg mente.

Altfor mange får så stort trang til å drikke i disse tider

Lenke til kommentar

8516813[/snapback]

Surprise. :p

Men man får jo litt fetere døper da...

8516844[/snapback]

Ja, døperen var bedre i år enn i fjor. Var vel han fra Man Show som var der i fjor? Om jeg ikke husker helt feil. Zahid Ali og en annen kar som har vært med i mange innslag sammen med han på f.eks Rikets Røst skulle ha 70 000 kr for å gjøre det. Det er bra betalt for den jobben de gjorde.

Lenke til kommentar

Iiiik, freaks er utspekulerte. Legger meg til på Facebook, har først ikke bilde så jeg får sett hvem det er, godtar de som venn også plutselig legger de ut bilder av seg selv. Har hatt en på 40 år med kviseutbrudd i ansiktet, to feite gamle griser og en kåt tenåring.

Lenke til kommentar
Iiiik, freaks er utspekulerte. Legger meg til på Facebook, har først ikke bilde så jeg får sett hvem det er, godtar de som venn også plutselig legger de ut bilder av seg selv. Har hatt en på 40 år med kviseutbrudd i ansiktet, to feite gamle griser og en kåt tenåring.

8516856[/snapback]

Guilty. :blush:

Lenke til kommentar

8516856[/snapback]

Yo.

Lenke til kommentar

8516856[/snapback]

En idé: Bare akseptere folk du faktsik kjenner?
Lenke til kommentar
En idé: Bare akseptere folk du faktsik kjenner?

8516863[/snapback]

Jeg kan jo ikke huske navn på alle, og når de ikke legger ut bilder før ETTER jeg har akseptert dem så blir det litt vanskelig å se om jeg kjenner dem eller ikke på forhånd.

Steffy: I thought you were the fat hairy guy :(

Endret av applemania
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...