3raz3r Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg går på gran, bygg og annlegg.. drittskole 8516717[/snapback] Hei det er en grunn til at den blir sett ned på. 3raz3r: Russedåpen i år? Nei, men jeg hørte om dåpen deres i fjor...Den var visst...nja, den fant i alle fall sted... 8516733[/snapback] Kjetil_90: Jeg syns virkelig synd på deg NgZ: Russedåpen i år var ikke veldig mye bedre. Jeg stod på post på russerebusen, og jeg må virkelig si at russen ikke er gærne nok. Det eneste morsomme var når Zahid Ali, som var sånn "prate-mann", rakket ned på svartrussen og all russen fra Roa og Brandbu jublet og klappa :!: Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg går på gran, bygg og annlegg.. drittskole 8516717[/snapback] Hei det er en grunn til at den blir sett ned på. 3raz3r: Russedåpen i år? Nei, men jeg hørte om dåpen deres i fjor...Den var visst...nja, den fant i alle fall sted... 8516733[/snapback] Kjetil_90: Jeg syns virkelig synd på deg NgZ: Russedåpen i år var ikke veldig mye bedre. Jeg stod på post på russerebusen, og jeg må virkelig si at russen ikke er gærne nok. Det eneste morsomme var når Zahid Ali, som var sånn "prate-mann", rakket ned på svartrussen og all russen fra Roa og Brandbu jublet og klappa :!: 8516764[/snapback] Syns du synd på meg? :!: Er en del "lavmåls-folk" der ja :!: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 NgZ: Russedåpen i år var ikke veldig mye bedre. Jeg stod på post på russerebusen, og jeg må virkelig si at russen ikke er gærne nok. Det eneste morsomme var når Zahid Ali, som var sånn "prate-mann", rakket ned på svartrussen og all russen fra Roa og Brandbu jublet og klappa :!: 8516764[/snapback] Hadde dere fellesdåp i år? Hvor blir det av rivaliseringen? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Syns du synd på meg? :!: Er en del "lavmåls-folk" der ja :!: 8516780[/snapback] For at du går på Gran, ja Neida, kjenner en del ålreite folk som går der jeg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 vent til russetiden. Selv de største "nerdene" ( ) begynner å drikke da. Det er ikke sånn at du MÅ drikke før du er 18 8516711[/snapback] Bare lurer på noe, tror du jeg er en av de som går ut og drikker så ofte de kan? Vel, hvis du gjør det tar du ganske feil, jeg drar på LAN så ofte jeg kan Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (At jeg drar på LAN så ofte jeg kan er fakta og ikke en vanlig fest for meg eller hvordan jeg skal få forklart dette) Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 NgZ: Russedåpen i år var ikke veldig mye bedre. Jeg stod på post på russerebusen, og jeg må virkelig si at russen ikke er gærne nok. Det eneste morsomme var når Zahid Ali, som var sånn "prate-mann", rakket ned på svartrussen og all russen fra Roa og Brandbu jublet og klappa :!: 8516764[/snapback] Hadde dere fellesdåp i år? Hvor blir det av rivaliseringen? 8516786[/snapback] Ja, felles dåp er teit. Det tok så utrolig lang tid å introdusere all russen som skulle bli døpt. Også hadde det gått rykter om at svartrussen skulle lage bråk. Eller, det var vel kanskje ventet. Men utrolig nok ble det ikke noe. I alle fall ikke som jeg har fått høre om. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Faen kaldt og jævlig.. nei huff. 8516744[/snapback] Når man fikk litt alkohyl i kroppen så forsvandt kulda Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Ja, felles dåp er teit. Det tok så utrolig lang tid å introdusere all russen som skulle bli døpt. Også hadde det gått rykter om at svartrussen skulle lage bråk. Eller, det var vel kanskje ventet. Men utrolig nok ble det ikke noe. I alle fall ikke som jeg har fått høre om. 8516813[/snapback] Surprise. Men man får jo litt fetere døper da... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 "Nå kan du ha sex med lyset på" 8516744[/snapback] Selv sier jeg, nå trenger jeg noen å ha sex med med lyset på Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 vent til russetiden. Selv de største "nerdene" ( ) begynner å drikke da. Det er ikke sånn at du MÅ drikke før du er 18 8516711[/snapback] Bare lurer på noe, tror du jeg er en av de som går ut og drikker så ofte de kan? Vel, hvis du gjør det tar du ganske feil, jeg drar på LAN så ofte jeg kan Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (At jeg drar på LAN så ofte jeg kan er fakta og ikke en vanlig fest for meg eller hvordan jeg skal få forklart dette) 8516797[/snapback] det er bra holdning, det var det jeg mente. Altfor mange får så stort trang til å drikke i disse tider Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Ja, felles dåp er teit. Det tok så utrolig lang tid å introdusere all russen som skulle bli døpt. Også hadde det gått rykter om at svartrussen skulle lage bråk. Eller, det var vel kanskje ventet. Men utrolig nok ble det ikke noe. I alle fall ikke som jeg har fått høre om. 8516813[/snapback] Surprise. Men man får jo litt fetere døper da... 8516844[/snapback] Ja, døperen var bedre i år enn i fjor. Var vel han fra Man Show som var der i fjor? Om jeg ikke husker helt feil. Zahid Ali og en annen kar som har vært med i mange innslag sammen med han på f.eks Rikets Røst skulle ha 70 000 kr for å gjøre det. Det er bra betalt for den jobben de gjorde. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Iiiik, freaks er utspekulerte. Legger meg til på Facebook, har først ikke bilde så jeg får sett hvem det er, godtar de som venn også plutselig legger de ut bilder av seg selv. Har hatt en på 40 år med kviseutbrudd i ansiktet, to feite gamle griser og en kåt tenåring. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 en kåt tenåring. 8516856[/snapback] *rekke opp handa* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Iiiik, freaks er utspekulerte. Legger meg til på Facebook, har først ikke bilde så jeg får sett hvem det er, godtar de som venn også plutselig legger de ut bilder av seg selv. Har hatt en på 40 år med kviseutbrudd i ansiktet, to feite gamle griser og en kåt tenåring. 8516856[/snapback] Guilty. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Iiiik, freaks er utspekulerte. Legger meg til på Facebook, har først ikke bilde så jeg får sett hvem det er, godtar de som venn også plutselig legger de ut bilder av seg selv. Har hatt en på 40 år med kviseutbrudd i ansiktet, to feite gamle griser og en kåt tenåring. 8516856[/snapback] Yo. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Iiiik, freaks er utspekulerte. Legger meg til på Facebook, har først ikke bilde så jeg får sett hvem det er, godtar de som venn også plutselig legger de ut bilder av seg selv. Har hatt en på 40 år med kviseutbrudd i ansiktet, to feite gamle griser og en kåt tenåring. 8516856[/snapback] En idé: Bare akseptere folk du faktsik kjenner? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 en kåt tenåring. 8516856[/snapback] *rekke opp handa* 8516857[/snapback] Ha-ha=D Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) En idé: Bare akseptere folk du faktsik kjenner? 8516863[/snapback] Jeg kan jo ikke huske navn på alle, og når de ikke legger ut bilder før ETTER jeg har akseptert dem så blir det litt vanskelig å se om jeg kjenner dem eller ikke på forhånd. Steffy: I thought you were the fat hairy guy Endret 1. mai 2007 av applemania Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jaja.. Da legger jeg meg. Sov godt Kara, og de få jentene som er her Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Skal vi ha oss på gulvet, applemania? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg