Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke, alt jeg vet er at det ikke skal være vente tid, men syns det er kosli å høre på musikk e...hyggelige folk å :D åssen support er du krage?

7367981[/snapback]

Jeg er 1. linje tech-support, sitter i Dublin på et svært senter her.

 

Men polysien her sier at jobben og hvem vi supporterer ikke skal ut på forum/blogger/etc.

 

Editert pga for mange quotes.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Eg må nesten få arrestere Darkness litt der. So trådene har vel streng tatt aldri vært i nærheten av  kunne bli kalt Off topic tråd. Etter mine mål og meniger så kan ikke Siste ordet tråd bli off topic når det ikke en noen topic. Og hvis noen da prøver å si til meg at denne tråden er ontopic "noen gang" så blir det moddet så pass at off topic ikke konkurerer i nærheten av andre forum som jeg kjenner godt :)

7367929[/snapback]

 

Joda, hvis du leser første posten så står det hva som er tillatt eller ikke. Alt som bryter med reglene regnes som off topic.

 

Mulig jeg har misforstått hva du mener. Jeg er ikke helt sikker på om siktet til ett av innleggene mine, eller førsteposten :)

Lenke til kommentar
Vet ikke, alt jeg vet er at det ikke skal være vente tid, men syns det er kosli å høre på musikk e...hyggelige folk å :D åssen support er du krage?

7367981[/snapback]

Jeg er 1. linje tech-support, sitter i Dublin på et svært senter her.

 

Men polysien her sier at jobben og hvem vi supporterer ikke skal ut på forum/blogger/etc.

 

Editert pga for mange quotes.

7368018[/snapback]

 

PM meg? eller Er det å imot polysi? Er litt interesant :p

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...