Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grøt er oppskrytt. Jeg fikk lyst på rømmegrøt, og kjøpte 2 pakker Fjordland. Spiste alt sammen og ble dritkvalm.

8513733[/snapback]

Grøt er godt. Rømmegrøt derimot... Grøt=risgrøt btw.

Æsj, alt er jo stengt i dag, og her kommer jeg hjem etter gårsdagens fyll og har hverken brød eller noe særlig annet.

Lenke til kommentar
Grøt er oppskrytt. Jeg fikk lyst på rømmegrøt, og kjøpte 2 pakker Fjordland. Spiste alt sammen og ble dritkvalm.

8513733[/snapback]

Den vanlige Risengrynsgrøten fra Fjordland syns jeg er helt fantastisk, putt den i mikrobølgeovnen i 3 minutter, rør litt, 3 minutt til, dig in

Fantastisk :love:

Lenke til kommentar
Hver måned blir det kastet flere millioner tonn med mat i Europa av selskapene som produserer maten selv. De vil ikke sende denne maten til fattige folk som sulter..

8513752[/snapback]

Eu betaler for å få destruert mat. I tillegg bruker de eksportsubsidier så boksemelk fra Danmark som kostet 5kr å produsere, kan selges til 85øre, 5øre under den lokale ferske melken. Slik hjelper man u-land til å bygge opp sin egen økonomi.. Eller vent, det gjør man jo ikke... :hmm:
Lenke til kommentar
Eu betaler for å få destruert mat. I tillegg bruker de eksportsubsidier så boksemelk fra Danmark som kostet 5kr å produsere, kan selges til 85øre, 5øre under den lokale ferske melken. Slik hjelper man u-land til å bygge opp sin egen økonomi.. Eller vent, det gjør man jo ikke... :hmm:

8513808[/snapback]

Oui.. Og dette er jo ikke riktig. Blir bare oppgitt når jeg tenker på det.

Lenke til kommentar

8513733[/snapback]

Den vanlige Risengrynsgrøten fra Fjordland syns jeg er helt fantastisk, putt den i mikrobølgeovnen i 3 minutter, rør litt, 3 minutt til, dig in

Fantastisk :love:

8513749[/snapback]

Fy faen, ikke sant den er dritt god ja, jeg spiste ca 5 grøtpakker på 3 dager etter at jeg fikk regulering :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Nå skal jeg spise vafler folks!

Hvem vil ha?

8514000[/snapback]

Gief. Jeg trenger en virkelig god... vaffel.

Btw

20 brukere feirer sin bursdag i dag

HappyRay(26), AsconaB(24), Blippblopp(36), Mouh(24), hqonline(29), fx-zephyr(25), Roy Harder(27), JanSaxhaug(23), TomKnu(34), The_Darkness(19), Surrections(28), GnoMiz(20), WangenPs3(20), espen2k(18), trondes(31), Yawa(19), Young Lust(16), Thomas1992(15), ZagroZ(19), Kurdland(27)

Forumstatistikk

Min soster har borsdag.

Lenke til kommentar
20 brukere feirer sin bursdag i dag

HappyRay(26), AsconaB(24), Blippblopp(36), Mouh(24), hqonline(29), fx-zephyr(25), Roy Harder(27), JanSaxhaug(23), TomKnu(34), The_Darkness(19), Surrections(28), GnoMiz(20), WangenPs3(20), espen2k(18), trondes(31), Yawa(19), Young Lust(16), Thomas1992(15), ZagroZ(19), Kurdland(27)

Forumstatistikk

Min soster har borsdag.

8514030[/snapback]

Gi henne en fin gave med å la henne buste deg igjen! :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...