Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så forøvrig V for Vendetta idag. Meget god film, men det eneste jeg stussa litt på var hvorfor ikke hun dama spurte om å få se ansiktet hans helt i starten.. Det hadde vært det første jeg hadde tenkt på hvis jeg hadde møtt en mann med maske. :wee:

7465963[/snapback]

Han poengterer jo hvor dumt det er å spørre en mann med maske hvem han er. Hun tar hintet, uten å mase. :ohmy:
Lenke til kommentar

##Masse quoting fjernet##

Aww, søtt ^^

Eey :D *wink* ^^

Oppfør deg. Du har dame.

Jeg derimot. *wink @ Redhead* :p

Hehe, kjenner deg nesten ikke. Men uansett. Nå drekker vi sammen gjennom so6, så da kan vel vi kalle oss venner :wee:

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Jeg elsker dere alle :D

7465795[/snapback]

WE love you toooo =D

7465866[/snapback]

Hehe, kjenner deg nesten ikke. Men uansett. Nå drekker vi sammen gjennom so6, så da kan vel vi kalle oss venner :wee:

7465997[/snapback]

Men vi er da venner :)

Og jeg vil gjerne bli mer kjent med deg :D MSN?

Lenke til kommentar

Minner om disse;

* Benytt quote på en fornuftig måte! Vi prøver å begrense qoutingen i SO6 til; originalpost + 2(to) quoter pr. post som max. heretter. Dette kan selvsagt brukes med skjønn da, men alle SKAL se igjennom om de quoter unødvendig og gjør de det så skal det som er unødvendig i quoten fjernes. Brudd på disse reglene vil være først muntlig tilsnakk og så blir det desverre sterke midler som må tas ibruk.

Er du usikker på hva som menes med dårlig bruk av quote så kan du ta en titt her i nettikette og lese på emnet "Hva er "unødvendig quoting"?".

Enjoy and behave :)

--------------------

Se hvordan -Redhead- sitt innlegg ble nå, dette kommer jeg til å gjøre med alle som ikke følgere reglene fremover. se her

Marley; Det kunne du sikkert, men jeg kan ikke poker :dontgetit:

Lenke til kommentar
Er vi venner alle som drikker gjennom SO6? :cool:

7466022[/snapback]

Seff ^^

Hello, baby. How about you and me with a beer? :cool:

7466032[/snapback]

Okay ^^

Se hvordan -Redhead- sitt innlegg ble nå, dette kommer jeg til å gjøre med alle som ikke følgere reglene fremover. se her

7466037[/snapback]

Sry, skal skjerpe meg. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...