Fredrik Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Selve "-pants"-fenomenet er jo ikke spesielt nytt. Har kompiser som er fatpants f.eks. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Selve "-pants"-fenomenet er jo ikke spesielt nytt. Har kompiser som er fatpants f.eks. 8509718[/snapback] Exactly. Selv fikk jeg kallenavnet av stemoren min da jeg var 11-12. Vet ikke hvorfor, men det meste passer med Steffy. Steffypants, steffyboy, steffymann, steffytastic, steff-o-licious, osv. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Bah. Jævla team trafikk-buss-sak Ringte busselskapet før jeg dro innover til Trondhjem for å høre om de hadde satt opp nattbusser fra Trondhjem til Orkanger i natt. De sa de hadde det, og jeg tenkte alt var bra. 01:30 gikk jeg opp til busstoppen. Bussen skulle gå 01:45 fra stasjonen. 2 timer og mange lokale busser senere, still no buss to Orkdal Det var kaldt, jeg var edru og klein. Jævla busskødder... Brenn! Ble dyrt å ta taxi hjem, så nå er jeg helt blakk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 1200 spenn. Der gikk pengene jeg hadde igjen for russetida, nå får jeg ikke penger igjen før etter 17. mai... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Fy faen. Kjip sum. Det er liek 3 liter tequila. Er det ikke billigere med en natt på hotell og vanlig buss hjem? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Vet ikke, mulig. Var egentlig mest keen på å komme meg hjem fortest mulig der og da. Noen av fjortisene og russen begynte å bli nærgående og pushy. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Nærgående russ høres ut som løsningen, egentlig. Det er jo bare å bli med en av dem hjem. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Ååhh, jeig sliter med å treffe tastene på tastaturet nå, dvs det har vært en god natt,. feire med russen er fun forresten Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Morn, da er det snart en tur på skolen Endret 1. mai 2007 av Zlatzman Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Morn, da er det snart en tur på skolen 8509910[/snapback] er ikke 1. mai fri dag (fridag?) lenger? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det er sånt andre driver med, her må skolearbeidet gjøres unna. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det er sånt andre driver med, her må skolearbeidet gjøres unna. 8509914[/snapback] Jeg kondolerer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Oh yeah, nyeste 24. Excellent. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Haha, jeg drømte at SO6 var blitt stengt i natt Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Farlig nære å ryke på grisebank igår.. Huff, Lærte at å hoie ut: hablababblaoplohataa til utlendinger ikke var noe sjakkmove. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Farlig nære å ryke på grisebank igår.. Huff, Lærte at å hoie ut: hablababblaoplohataa til utlendinger ikke var noe sjakkmove. Jeg hadde ikke hatt noe imot det. Faen, jeg skal aldri igjen drikke så mye som i går. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Farlig nære å ryke på grisebank igår.. Huff, Lærte at å hoie ut: hablababblaoplohataa til utlendinger ikke var noe sjakkmove. 8510014[/snapback] LOL Det var virkelig et dårlig forsøk på å kommunisere, og hadde du fått bank så er jeg villig til å påstå at du fortjente det litt Faen, jeg skal aldri igjen drikke så mye som i går. Så jeg er ikke den eneste som har vært skikkelig ute å kjøre i natt? Endret 1. mai 2007 av Equerm Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Så jeg er ikke den eneste som har vært skikkelig ute å kjøre i natt? No Seriøst, jeg pleier å legge meg når jeg har gått av meg rusen. Men i går greide jeg det ikke, jeg greide ikke gå engang.. Kjenner det i dag. Noen må lære meg å drikke med stil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg