Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Natt til første mai er tidenes natt. Slutty russes i alle retninger.

8505056[/snapback]

You know it..

8505155[/snapback]

Agreed, bare kjipt at jeg ikke er russ, hadde jeg derimot gaddet å skaffet meg noen russeklær så kunne jeg sluppet inn på en russesak for intet mindre enn 450 kr :ermm:

Lenke til kommentar
Agreed, bare kjipt at jeg ikke er russ, hadde jeg derimot gaddet å skaffet meg noen russeklær så kunne jeg sluppet inn på en russesak for intet mindre enn 450 kr  :ermm:

8505165[/snapback]

Jeg skal på russevetrean-fest. :) Skjønt noen av årets russ hadde vel heller ikke vært å forakte.
Lenke til kommentar
hvordan er det egentelig å være russ på første mai? hva driver dere på med utenom å drekke? selv et par år til jeg får oppleve det så jeg bare lurer

8505221[/snapback]

Det er ikke noe annet enn å drikke de driver med

8505225[/snapback]

 

Well spoken my friend.. well spoken..

 

Til alle:

 

Jeg stikker hjem fra arbeid nå, vi snakkes til Onsdag. Mulig før om jeg gidder å stikke innom.

 

EDIT:

 

Til de som spiller CS..

Dere kan finne meg på csPlanet sine servere.

CSPLANET

Nicket jeg spiller med: effbiai

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
hvordan er det egentelig å være russ på første mai? hva driver dere på med utenom å drekke? selv et par år til jeg får oppleve det så jeg bare lurer

8505221[/snapback]

Det er ikke noe annet enn å drikke de driver med

8505225[/snapback]

 

er det så morsomt da? vel kan være morsomt og se på alle de fulle folka da :!: (skjer jo mye rart når folk blir fulle)

Lenke til kommentar

 

Sole deg, ikke et dilemma engang..

vel sole deg mens det fine været er her så kan du ta deg en joggetur

Visste jeg ville få hjelp her :D Da stikker man ut å soler seg med god samvittighet.

 

Ta med laptopen din til meg så kan vi ligge utenfor rommet mitt i skyggen og spille C&C  :dribble:

Det var ikke et alternativ engang :p

Lenke til kommentar
Skal jeg ta en joggetur i det fine været, eller skal jeg bare legge meg på verandaen og sole meg?

 

...Dilemma

8505244[/snapback]

Ta med laptopen din til meg så kan vi ligge utenfor rommet mitt i skyggen og spille C&C :dribble:

8505266[/snapback]

 

vilken C&C da? har ikke prøvd de siste enda er det noe bra tror jeg skal sole meg jeg også. trenger bare og ligge i sole i en time jeg da så er jeg brun som bare det.

var ute i 2 timer etter at sola hadde kommet nå har jeg sånn hudfarge sånn som alle strever med i løpet av hele sommeren :D

 

foresten hvorfor stigger ikke anntallet poster jeg har postet når jeg poster noe nytt?? har vært sånn i snart 2 uker nå

Endret av Veosity
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...