Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er like usaklig av av meg å si at jeg er smartere enn deg siden jeg kan mange programmeringsspråk som det er av deg å si at du er smartere enn meg siden du ikke røyker

8504876[/snapback]

Så har jeg aldri sagt det heller. ;)
Lenke til kommentar
Kan nå denne tåpelige diskusjonen bli lagt til side?

8505023[/snapback]

Ja gjerne, så kan du fortelle meg hvorfor det skal ta 3 timer å få inn de jævla kanalene :realmad:men det er vel support

8505035[/snapback]

Det er nok support ;)

Men jeg kan ta det over PM om du vil..

Lenke til kommentar
Jeg tar kvelden rolig. Gjør litt skolearbeid og sparker litt fotball. Kanskje glane en film.

8505093[/snapback]

Høres ut som en god plan.

Nå foretrekker ikke jeg fotball, og jeg har ikke noe skolearbeid da jeg jobber.

Men en rolig kveld og film høres meget fristende ut.

Lenke til kommentar
Alle snakker om at det blir fest i kveld, så kommer jeg og sier jeg skal på LAN, jeg begynner å føle meg litt nerd :wee:

8505047[/snapback]

Heller en samling med venner enn "rølpefyll"

8505052[/snapback]

Rølpefyll er jo faktisk ikke noe ille.

8505111[/snapback]

Vel, da er det ditt syn på saken. Jeg foretrekker absolutt ikke noe slikt.

Lenke til kommentar

Det kommer jo an på hva dere anser som "rølpefyll" for meg så er det å bli skikkelig dritings og spy og gjøre mye tull, det syns jeg ikke er så gøy, visst dere mener ei skikkelig lang og gøy fyll uten å spy og vandre gatelangs så er det relativt gøy :wee:

Lenke til kommentar
Alle snakker om at det blir fest i kveld, så kommer jeg og sier jeg skal på LAN, jeg begynner å føle meg litt nerd :wee:

8505047[/snapback]

Heller en samling med venner enn "rølpefyll"

8505052[/snapback]

Rølpefyll er jo faktisk ikke noe ille.

8505111[/snapback]

Vel, da er det ditt syn på saken. Jeg foretrekker absolutt ikke noe slikt.

8505123[/snapback]

jeg selv drikker ikke i det hele tatt. men hadde jeg hatt lyst til det kunne jeg ikke ha gjort det heller.

forresten noen som vet om et sted i akershus som det er bra og trene? som ikke tar mer enn 1 time fra vestby og sykle til?

Lenke til kommentar
Det kommer jo an på hva dere anser som "rølpefyll" for meg så er det å bli skikkelig dritings og spy og gjøre mye tull, det syns jeg ikke er så gøy, visst dere mener ei skikkelig lang og gøy fyll uten å spy og vandre gatelangs så er det relativt gøy :wee:

8505144[/snapback]

Det førstnevnte.. derav ordet "rølpe" som ikke er tiltrekkende i seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...