Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Saa, hva skjer i SO i dag?

8504852[/snapback]

Røykere er dumme. :yes:

8504860[/snapback]

Om roykere er dumme er jeg ikke enig i, men roeyk i seg selv er dumt. Lukter vondt gjoer det ogsaa. :sick:

8504888[/snapback]

Røyking er dumt, og det lukter vondt. Og de fleste av oss som røyker, er veldig klar over det. Og trenger ikke bli påminnet om det i tide og utide. (Ikke ment mot deg personlig, men generelt sett)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greit nok, jeg bruker heller det som et delargument i intelligens.

Og jeg har selv valgt å røyke, jeg vet det er dumt å røyke, og alt dette medfører, jeg vet også at det ikke gjør meg dum. (Tolk meg riktig)

8504883[/snapback]

Jeg tror majoriteten av de mer intelligente som går igjennom samme tankerekke som deg kommer til motsatt konklusjon (å ikke starte å røyke). Dermed kan det påstås at et overtall av de som røyker ikke tenkte grundig igjennom dette før de startet. Det er vel denne gruppen som står for hoveddelen av "røykere er dumme"-stempelet.

Lenke til kommentar
Om roykere er dumme er jeg ikke enig i, men roeyk i seg selv er dumt. Lukter vondt gjoer det ogsaa.  :sick:

8504888[/snapback]

KOmmer ann på om det er gammel røyk som har vært i lufta lenge, eller om det er "fersk" røyk. Ferskt røyk lukter delvis godt.

Ja, jeg har vokst opp i en familie hvor alle er røykere.

Lenke til kommentar

Ok.

Jeg syns det er dumt at røyk går ut over andre som ikke ønsker å innånde de stoffene som denne pinnen skaper. :p

Ellers syns jeg det er helt greit å røyke, gjør meg egentlig ingenting.

Drillo: Forskjellen er vel at røyk i mye større grad går ut over andre?

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Greit nok, jeg bruker heller det som et delargument i intelligens.

Og jeg har selv valgt å røyke, jeg vet det er dumt å røyke, og alt dette medfører, jeg vet også at det ikke gjør meg dum. (Tolk meg riktig)

8504883[/snapback]

Jeg tror majoriteten av de mer intelligente som går igjennom samme tankerekke som deg kommer til motsatt konklusjon (å ikke starte å røyke). Dermed kan det påstås at et overtall av de som røyker ikke tenkte grundig igjennom dette før de startet. Det er vel denne gruppen som står for hoveddelen av "røykere er dumme"-stempelet.

8504922[/snapback]

Jeg tenkte igjennom dette, og jeg startet å røyke, bevisst på alle konsekvenser dette ga meg. Men jeg forstår hva du mener, og jeg å ikke bli dratt under samme kam som "alle andre".

Lenke til kommentar
Ok.

Jeg syns det er dumt at røyk går ut over andre som ikke ønsker å innånde de stoffene som denne pinnen skaper. :p

Ellers syns jeg det er helt greit å røyke, gjør meg egentlig ingenting.

8504940[/snapback]

De fleste røykere (Tro det eller ei) går bort fra de som ikke røyker. For at de som ikke røyker skal slippe å puste inn denne osen.

Det er noen som ikke gjør dette, og automatisk er alle som røyker; hensynsløse idioter.

Lenke til kommentar

8504940[/snapback]

Tja, det kommer vel litt an på hvordan man ser det. Jeg har til dags dato ikke blitt slått ned av folk som kun røyker på byen, men jeg har opplevd det med folk som drikker på byen.

Lenke til kommentar
Hvor gjør du av det du trekker ned i lungene?

8504954[/snapback]

Du sikter til passiv røyking ja, jeg syns det er rart at folk gidder, går du inn på et røykerom dersom du ikke røyker? Dersom du er på besøk med noen som røyker inne så er det vel ditt eget valg at du er der? Har du noen gang stått ute en plass og spurt en røyker om han/hun kunne blåst en annen veit? I så fall, har de noen gang sagt nei?

Dersom du blir utsatt for så forferdelig mye passiv røyking at du tar skade for det så er det sannsynligvis din egen feil :)

Lenke til kommentar
Du sikter til passiv røyking ja, jeg syns det er rart at folk gidder, går du inn på et røykerom dersom du ikke røyker? Dersom du er på besøk med noen som røyker inne så er det vel ditt eget valg at du er der? Har du noen gang stått ute en plass og spurt en røyker om han/hun kunne blåst en annen veit? I så fall, har de noen gang sagt nei?

Dersom du blir utsatt for så forferdelig mye passiv røyking at du tar skade for det så er det sannsynligvis din egen feil :)

8504991[/snapback]

Ja det er rart hvordan folk går ut på gata eller på røykerom når de røyker.

Lenke til kommentar

Ja, det er jo sant da. Var ikke slik jeg mente det, men selvfølgelig, alkohol er jo også noe som er "skadelig". Men fellesnevneren her er jo at ingen av de er farlige uten at et menneske kommer i kontakt med dem. Så det er jo opp til hver enkelt hvor skadelig det er.

Lenke til kommentar
Hvor gjør du av det du trekker ned i lungene?

8504954[/snapback]

8504991[/snapback]

Nå har jeg faktisk opplevd å gå ut fra døra på skolen og få røyk helt uønsket rett i ansiktet. Er det slik at jeg må stå inne og vente til de som har røyket skal bli ferdig å røyke slik at jeg får gå hjem? Men som jeg skrev nylig, det har en del med hvem som har røyken i munnen å gjøre og.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...