Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det bombeflyeksempelet var dårlig, om det var ment som feiltolkning. Om flesteparten faktisk blir skutt på vingene, sier det seg selv at vingene er et yndet mål, og bør forsterkes.

8504359[/snapback]

Vingene tåler noen skudd, mens flere treff i buken sender flyet nedenom og hjem.

DemoniZer: Fornektelse er vanlig blant rusmiddelavhengige.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Det gikk forresten opp for meg nå at jeg faktisk tar kortere pause enn de på jobben her som ikke røyker, når vi har kommet halvveis i pausen så stikker jeg og røyker mens de sitter å snakker, når jeg er ferdig å røyke og går tilbake til arbeidsplassen min så ser jeg at de andre på avdelingen fremdeles sitter og snakker på pauserommet, jeg begynner jo ikke å syte av den grunn, det er jo helt ok for min del at de tar 5 minutt lenger pause enn meg

Lenke til kommentar
Det bombeflyeksempelet var dårlig, om det var ment som feiltolkning. Om flesteparten faktisk blir skutt på vingene, sier det seg selv at vingene er et yndet mål, og bør forsterkes.

8504359[/snapback]

Nja, jeg vil påstå det var ganske bra. Det er større fare for å treffe en vital del når det skytes under buken (for eksempel piloten). De som ble truffet under buken styrtet før de kom hjem fra tokt. (Nå skal det sies at jeg ikke helt husker hvilke data undersøkelseseksempelet baserer seg på, jeg tror det var énmotors lette bombefly)

Lenke til kommentar
Det gikk forresten opp for meg nå at jeg faktisk tar kortere pause enn de på jobben her som ikke røyker, når vi har kommet halvveis i pausen så stikker jeg og røyker mens de sitter å snakker, når jeg er ferdig å røyke og går tilbake til arbeidsplassen min så ser jeg at de andre på avdelingen fremdeles sitter og snakker på pauserommet, jeg begynner jo ikke å syte av den grunn, det er jo helt ok for min del at de tar 5 minutt lenger pause enn meg

8504377[/snapback]

Samme her.. samme her..

Jeg bruker 3-4 min av 10-min pausene mine.. ser ikke problemet.

Lenke til kommentar
Om det er sigarettrøykingen i seg selv som er linket til slettere oppførsel, er uklart. Det kan like godt være at røyking er en markør for underliggende faktorer[...]

Det er nok her sannheten ligger. Man blir ikke en dårlig arbeider av å røyke, men røykere er generelt dummere og utfører derfor en dårligere jobb. Det er ihvertfall noe jeg hadde spurt om, hadde jeg vært ansvarlig for ansettelser.

Lenke til kommentar
røykere er generelt dummere og utfører derfor en dårligere jobb

8504592[/snapback]

Er denne motstanden noe du kan bevise? Mange har sagt dette før men de har aldri hatt noen skikkelige argument for dette

8504609[/snapback]

Jeg trenger egentlig ikke bevise den for noen, jeg forklarte bare min mening. De som er oppegående nok forstår det og ser sannheten i det, de som ikke er smart nok (som oftest røykere, men både hasjvrak og snuskjefter er på nivå) vil ikke forstå og kan ikke overtales.

Lenke til kommentar
Det er nok her sannheten ligger. Man blir ikke en dårlig arbeider av å røyke, men røykere er generelt dummere og utfører derfor en dårligere jobb. Det er ihvertfall noe jeg hadde spurt om, hadde jeg vært ansvarlig for ansettelser.

8504592[/snapback]

Men jeg er smartere enn deg, og jeg røyker. :)

Lenke til kommentar

8504592[/snapback]

Men jeg er smartere enn deg, og jeg røyker. :)

8504693[/snapback]

*slenge en arm over skulder/nakke til Marley*

Jeg også!

Lenke til kommentar
De røyker. Det skulle være argument godt nok.

8504641[/snapback]

Jeg trenger egentlig ikke bevise den for noen, jeg forklarte bare min mening. De som er oppegående nok forstår det og ser sannheten i det, de som ikke er smart nok (som oftest røykere, men både hasjvrak og snuskjefter er på nivå) vil ikke forstå og kan ikke overtales.

8504667[/snapback]

Jeg kan 7 programmeringsspråk, hvor mange kan dere til sammen?

Jeg også!

8504715[/snapback]

Jeg også!

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Jeg kan 7 programmeringsspråk, hvor mange kan dere til sammen?

8504767[/snapback]

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! *tørke tårene*
Jeg også!

8504767[/snapback]

Vel, jeg har har ikke sagt at alle røykere er dumme heller. Dere er tre som (påstår) dere er smarte enn Steffy. Og med utsagnet over bevitnet du jo virkelig sosial intelligens. :p Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...