Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Bare hyggelig.. sitter og vurderer å opprette en stripe-tråd. Forslag til hva som skal være i førsteposten?

Ta det på PM eller her ;)

8502941[/snapback]

I bloggen min, første innlegget har jeg noe bilder av striper jeg har. Vil gjerne komme med forslag, men kan ta det etter at du har opprettet tråden, ettersom jeg er litt opptatt nå.

Du oppretter den i mote delen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare hyggelig.. sitter og vurderer å opprette en stripe-tråd. Forslag til hva som skal være i førsteposten?

Ta det på PM eller her ;)

8502941[/snapback]

I bloggen min, første innlegget har jeg noe bilder av striper jeg har. Vil gjerne komme med forslag, men kan ta det etter at du har opprettet tråden, ettersom jeg er litt opptatt nå.

Du oppretter den i mote delen?

8502964[/snapback]

Har ikke opprettet enda, men tenkte å legge den i mote-delen.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive for slags førsteinnlegg enda.

Lenke til kommentar

Faen ta... Sitter i ett klasserom vi egentlig ikke skal ha, men siden russen ikke ville ha dette rommet da det er examen i deres egentlige rom fikk vi dette...

Det er på grensen til 26*C, elendig luft, og ett lite klasserom, der ikke alle elever har pulter engang.. Faen ta! :yucky::realmad::wallbash:

Lenke til kommentar
Faen ta... Sitter i ett klasserom vi egentlig ikke skal ha, men siden russen ikke ville ha dette rommet da det er examen i deres egentlige rom fikk vi dette...

Det er på grensen til 26*C, elendig luft, og ett lite klasserom, der ikke alle elever har pulter engang.. Faen ta!  :yucky:  :realmad:  :wallbash:

8503064[/snapback]

Slik er det noen ganger..

Lenke til kommentar
God morgen folkens. Sitter på konfirmantleir og har undervisning om forelskelse og sex. Morsomt å være leder, sitte bakerst og ikke følge med, men sitte på forumet og facebook :p

8503095[/snapback]

Husker jeg var det selv.. må jo følge med.. kanskje du lærer noe? :ph34r:

Lenke til kommentar
God morgen folkens. Sitter på konfirmantleir og har undervisning om forelskelse og sex. Morsomt å være leder, sitte bakerst og ikke følge med, men sitte på forumet og facebook :p

Hvis du er leder, skal vel du stå foran å undervise? ;)

Ja da blir det pryl å få -- for deg!  :angry:

Er det ikke søtt når to brødre krangler over forum. :)
Lenke til kommentar

8503095[/snapback]

Fortell de forvirrede ungene at vanlig penislengde i 14års alderen er 23cm. Da blir det sikkert mange folk med peniskomplikasjoner etter hvert =D

Lenke til kommentar

8503095[/snapback]

Fortell de forvirrede ungene at vanlig penislengde i 14års alderen er 23cm. Da blir det sikkert mange folk med peniskomplikasjoner etter hvert =D

8503149[/snapback]

Stakkars!

Snittet på penislengde er ekstremt mye lavere enn hva folk flest skulle tro.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...