Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mamma fyller 50 på onsdag og jeg kom nettopp på at jeg ikke har noe gave til henne...

Kan noen gi meg noen seriøse forslag til hva man gir ei strikt og moralsk legedame som fyller 50 som samtidig viser at hennes sønn er glad i henne og respekterer henne, så jeg slipper å si det til henne? :p

Lenke til kommentar
Mamma fyller 50 på onsdag og jeg kom nettopp på at jeg ikke har noe gave til henne...

Kan noen gi meg noen seriøse forslag til hva man gir ei strikt og moralsk legedame som fyller 50 som samtidig viser at hennes sønn er glad i henne og respekterer henne, så jeg slipper å si det til henne? :p

8502194[/snapback]

Vin/likør er en slager til min mor ihvertfall. Ikke at hun er så strikt at det gjør noe, but still..

Vin, et fint (les: kjedelig) kort og noe annet litt personlig?

Lenke til kommentar
jaja, ny SO nok en gang.

Stikker vel innom da alle som skal være på "topp-listen" over innlegg i tråden her har fått en god start..

Eller prøve å fange opp noen saklige diskusjoner (om de finnes fortsatt?)

7361811[/snapback]

kuk

Lenke til kommentar
Det hørtes ikke like koselig ut :wee:

8502316[/snapback]

Ok, da: Jeg skal drikke brunsprit i morgen. Hadde jeg bare hatt ananasjuice til den romen min, hadde alt vært perfekt. Men den kan også drikkes med isbiter eller med cola da, selv om det ikke blir det samme.

;P: Vi har sluttet å prøve å innbille folk at vi har et liv, og henger like så greit i SO hele natten. :p

Steffy: Nå er det natt til 30. april da. :p

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Vi som ikke har et liv må jo óg få prate et sted.. :------------(

Shikaru: Aok. Gikk på folkehøgskole i fjor selv, og vi gikk/sykla en mongolang tur. (Vonde minner). Og i dag minte ei venninne meg på at de som går der i år skal ut på samme turen :p

Lenke til kommentar
clvn: grei nok gave det, hadde det ikke vært for at hu har vært helt avholds siden jeg kom til verden for tjue og et halvt år siden :p

8502345[/snapback]

Og da tok du over? :p

En god DVD + obligatorisk kjedelig kort? Jeg har alt bestemt hva mamma skal få til jul, jeg =D (jepp, jul faktisk)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...