Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg støtter vel Brann mer enn RBK, men ikke i den grad at jeg tenker noe særlig over det. Det er som Norge mot Russland i håndball-VM; jeg er norsk og heier på Norge, men gir egentlig totalt faen i hele opplegget. ^^

edit: Det var selvfølgelig Veronica, som påstår at "vi vant" selv om hun ikke er fra Trondheim, som mobber meg i SO. ^^

8501137[/snapback]

Jeg er trønder, ergo jeg vant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er så lite interessert i fotball at det halve kunne vært nok. Jo visst er det artig å se noen kamper iblant, spesielt om Brann spill bra! Men hvilken plass i serien de forskjellige lagene måtte havne på bryr meg mitt der peppern gror.

Lenke til kommentar
Jeg er så lite interessert i fotball at det halve kunne vært nok. Jo visst er det artig å se noen kamper iblant, spesielt om Brann spill bra! Men hvilken plass i serien de forskjellige lagene måtte havne på bryr meg mitt der peppern gror.

8501180[/snapback]

Plassering er viktig det. Vinner et bra lag blir det bra kamper i Champions League!

Lenke til kommentar

8501180[/snapback]

Plassering er viktig det. Vinner et bra lag blir det bra kamper i Champions League!

8501187[/snapback]

Det er sant! Men nå følger ikke jeg så mye med på Champions League og Premier League og alle disse forskjellige leaguene.

Lenke til kommentar
Dawkaw. Men det er du som har den viktigste plassen vet du.

8501229[/snapback]

Japp. Den som nevner tiss. :fun:

Jeg havnet til og med over deg Solid. Det forteller kun en ting! Jeg er av en helt annen klasse enn deg! :p

8501230[/snapback]

Jeg vet.

Tror jeg går og depper. :(

Endret av Solid
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...