Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nydelig, absolutt nydelig. Her ser vi et prakteksempel av en bruker!

8500914[/snapback]

Hvor mange % warn fjerner du hvis jeg gjør det?

8501034[/snapback]

Det kommer ann på. Samtidig som det vil gjøre meg en enorm tjeneste på vei mot lederskapet i forumet er det en risisko. Om du slenger med litt penger på lasset skal du ikke se at det blir fortgang i sakene. Prisene lyder på 1000 kroner for de første ti prosentene. For de neste tar jeg betalt 2000, for de 10% etter det 4000 osv.

Lenke til kommentar
Det kommer ann på. Samtidig som det vil gjøre meg en enorm tjeneste på vei mot lederskapet i forumet er det en risisko. Om du slenger med litt penger på lasset skal du ikke se at det blir fortgang i sakene. Prisene lyder på 1000 kroner for de første ti prosentene. For de neste tar jeg betalt 2000, for de 10% etter det 4000 osv.

8501071[/snapback]

Hva med 12.95$ via paypal?

Lenke til kommentar

Yo sluts. Nedtur for Brann idag, men det var en artig kamp i det minste. Herlig frispark. Fotball er moro irl, egentlig, så lenge man slipper å heie på et lag. Da kan man nyte en god kamp uten å furte fordi laget sitt ikke vinner.

Burger, digg, Cola og Independence Day nå. Awesome.

Lenke til kommentar
Burger, digg, Cola og Independence Day nå. Awesome.

8501113[/snapback]

Husk å tal med når Herr President utøver episkheten sin før det store slaget.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Good morning. In less than an hour, aircraft from here will join others from around the world. And you will be launching the largest aerial battle in this history of mankind.

Mankind -- that word should have new meaning for all of us today.

We can't be consumed by our petty differences anymore.

We will be united in our common interests.

Perhaps its fate that today is the 4th of July, and you will once again be fighting for our freedom, not from tyranny, oppression, or persecution -- but from annihilation.

We're fighting for our right to live, to exist.

And should we win the day, the 4th of July will no longer be known as an American holiday, but as the day when the world declared in one voice:

"We will not go quietly into the night!

We will not vanish without a fight!

We're going to live on!

We're going to survive!"

Today, we celebrate our Independence Day!

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Steffy: Var noen rykter her om at du ikke var så fornøyd med resultatet. :p

8501123[/snapback]

Jeg støtter vel Brann mer enn RBK, men ikke i den grad at jeg tenker noe særlig over det. Det er som Norge mot Russland i håndball-VM; jeg er norsk og heier på Norge, men gir egentlig totalt faen i hele opplegget. ^^

edit: Det var selvfølgelig Veronica, som påstår at "vi vant" selv om hun ikke er fra Trondheim, som mobber meg i SO. ^^

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Jeg støtter vel Brann mer enn RBK, men ikke i den grad at jeg tenker noe særlig over det. Det er som Norge mot Russland i håndball-VM; jeg er norsk og heier på Norge, men gir egentlig totalt faen i hele opplegget. ^^

edit: Det var selvfølgelig Veronica, som påstår at "vi vant" selv om hun ikke er fra Trondheim, som mobber meg i SO. ^^

8501137[/snapback]

Brann var virkelig gode i dag :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...