Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fylte nettopp de to nederste linjene uten å nevne deg orresnei. :p

Syntes "I am rarely happier than when spending entire day programming my computer to perform automatically a task that it would otherwise take me a good ten seconds to do by hand." sa noe veldig bra om hvor mye strev vi legger ned i ting som skal gjøre livet minst mulig strevsomt.

Lenke til kommentar
Sånn, nå er jeg snill med Orresnei.

8500941[/snapback]

Thank you! Jeg setter virkelig pris på all denne fine signatur-plassen jeg tildeles. You are diskusjon.no's finest users!

Dersom alle brukere putter: "

Hail Orresnei, our great leader and supreme commander!", vil det ikke ta lang tid før jeg overtar makten på forumet og innfører total frihet, lik makt til alle, bedre rettigheter og høyere velferd! ;)

Lenke til kommentar
Sånn, nå er jeg snill med Orresnei.

8500941[/snapback]

Thank you! Jeg setter virkelig pris på all denne fine signatur-plassen jeg tildeles. You are diskusjon.no's finest users!

8500968[/snapback]

Alle som har den linken i siggen får være modd for en dag, ikke sant?

Lenke til kommentar
Revolusjonen er i sakte fremmarsj, men innen rekkevidde. Om vi mobiliserer alle forumbrukere vil vi kunne velte de diktaturiske styremaktene! We will succeed!

8501045[/snapback]

Jeg føler på meg at Ueland kommer og slår deg i hodet med en kassert server snart. :p
Lenke til kommentar
Dersom alle brukere putter: "

Hail Orresnei, our great leader and supreme commander!", vil det ikke ta lang tid før jeg overtar makten på forumet og innfører total frihet, lik makt til alle, bedre rettigheter og høyere velferd! ;)

8500968[/snapback]

Det hørtes fint ut.

Vil du i min signatur også Sirslask?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...