Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, får prøve å starte litt aktivitet her da. Jeg har kun to linjer i signatur. Det vil si at jeg har to ledige linjer jeg kan fylle opp med hva nå det skal være. Så da spør jeg dere SO-folk. Har dere forslag til hva jeg kan ha i min signatur? Forslagene bør ikke være for useriøse, og må følge retningslinjene. Sett igang!

Lenke til kommentar
Ok, får prøve å starte litt aktivitet her da. Jeg har kun to linjer i signatur. Det vil si at jeg har to ledige linjer jeg kan fylle opp med hva nå det skal være. Så da spør jeg dere SO-folk. Har dere forslag til hva jeg kan ha i min signatur? Forslagene bør ikke være for useriøse, og må følge retningslinjene. Sett igang!

8500602[/snapback]

1: Noe med meg i

2: Noe du liker (filmer, band etc), sier litt om deg.

3: Noen du liker

4: Fotballag (eller annen sport)

5: Bil

Velg og vrak (Grunn til at den øverste er nr. 1 da :whistle: )

Lenke til kommentar
Du skriver ned alle forslag så du kan velge hvem som får ha den siste linja i signaturen din, siden jeg fikk første linja.

8500665[/snapback]

Joda, selvfølgelig Bundy. 3. linje er spesialreservert bare for deg. :p Vi får se. Hittil rager ditt forslag høyt på tronen!

Lenke til kommentar
Ikke dårlig. Alle forslag noteres i et word-dokument. Etterpå kommer jeg til å vurdere alle forslagene og velge de jeg synes var best, mest passende, kulest morsomst osv.

8500632[/snapback]

Et bra sitat?

Enten fra en god bok eller film, eller en kjent person?

Mye finnes på http://en.wikiquote.org.

Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.

Lenke til kommentar
Ikke dårlig. Alle forslag noteres i et word-dokument. Etterpå kommer jeg til å vurdere alle forslagene og velge de jeg synes var best, mest passende, kulest morsomst osv.

8500632[/snapback]

Finn et sitat som er veldig positivt om noe du liker (f.eks. hardware) eller noe negativt/latterliggjørende mot noe du ikke liker (f.eks. religion elns.)

edit: slo meg at jeg er i samme situasjon selv. :p

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Standard-sitat fra slike sitatsider kan være litt kjedelige. Men om dere finner noe derfra går det selvfølgelig ann å foreslå slike også. Men noe originalt ville være morsomt.

8500699[/snapback]

Definer standardsitat. Hvis du tenker på sitater som de fleste har er det nok uvanlig å velge på wikiquote.

Du kan evt. ta sitatet fra signaturen min.

Help evolution - support forced reproduction today!

Help evolution - sterilize stupid people

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...