Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare innrømm det, dere HATER smaken av alkohol, det er det som er problemet  :D

7465187[/snapback]

Før syns jkeg alkohol var skikkelig godt. SÆrlig øl, digg.

Men etter at jeg var SKIKKELIg på fylla en gang, lå å spydde osv. Så har jeg mista helt smaken av det :/

KJipt, for før var det skikkelig godt å ta en øl til maten i blant

Lenke til kommentar
Bare innrømm det, dere HATER smaken av alkohol, det er det som er problemet  :D

7465187[/snapback]

Før syns jkeg alkohol var skikkelig godt. SÆrlig øl, digg.

Men etter at jeg var SKIKKELIg på fylla en gang, lå å spydde osv. Så har jeg mista helt smaken av det :/

KJipt, for før var det skikkelig godt å ta en øl til maten i blant

7465230[/snapback]

Samme her, er blitt skeptisk til alk nå, etter et lite "uhell". Så nå eksperimenterer jeg med smaker :)

Lenke til kommentar
....etter at jeg var SKIKKELIg på fylla en gang, lå å spydde osv. Så har jeg mista helt smaken av det :/

7465230[/snapback]

Det har vært perioder hvor jeg ikke har tålt smaken av vodka eller øl. Men det finnes jo alltid andre alternativer. Rart at en skikkelig fyllekule kan gi vodka-brekninger i over et halvt år.
Lenke til kommentar
....etter at jeg var SKIKKELIg på fylla en gang, lå å spydde osv. Så har jeg mista helt smaken av det :/

7465230[/snapback]

Det har vært perioder hvor jeg ikke har tålt smaken av vodka eller øl. Men det finnes jo alltid andre alternativer. Rart at en skikkelig fyllekule kan gi vodka-brekninger i over et halvt år.

7465255[/snapback]

Håper det gir seg egentlig.. For øl er jo skikkelig godt, men hver gang jeg skal på fylla og jeg starter å drekke, så smaker det dritt :/

Funker noen ganger med en øl, men thats it.. Åh, det som er så godt

Lenke til kommentar
Håper det gir seg egentlig.. For øl er jo skikkelig godt, men hver gang jeg skal på fylla og jeg starter å drekke, så smaker det dritt :/

Funker noen ganger med en øl, men thats it.. Åh, det som er så godt

7465283[/snapback]

*by -Redhead- en slurk fra koppen sin* :)

Den er litt sterk, men helt ok :) Drikk med meg :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...