multisync Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Bare innrømm det, dere HATER smaken av alkohol, det er det som er problemet Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Sry: feil tråd... Endret 9. desember 2006 av multisync Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ny avatar, som Rivers så elskverdig har laget til meg... Hva syns dere? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ny avatar, som Rivers så elskverdig har laget til meg... Hva syns dere? 7465220[/snapback] Fin nisselue. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Bare innrømm det, dere HATER smaken av alkohol, det er det som er problemet 7465187[/snapback] Før syns jkeg alkohol var skikkelig godt. SÆrlig øl, digg. Men etter at jeg var SKIKKELIg på fylla en gang, lå å spydde osv. Så har jeg mista helt smaken av det :/ KJipt, for før var det skikkelig godt å ta en øl til maten i blant Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Fin nisselue. 7465224[/snapback] Ikke sant? Hehe... Liker den godt. Hva har du gjort i kveld da pus? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Bare innrømm det, dere HATER smaken av alkohol, det er det som er problemet 7465187[/snapback] Før syns jkeg alkohol var skikkelig godt. SÆrlig øl, digg. Men etter at jeg var SKIKKELIg på fylla en gang, lå å spydde osv. Så har jeg mista helt smaken av det :/ KJipt, for før var det skikkelig godt å ta en øl til maten i blant 7465230[/snapback] Samme her, er blitt skeptisk til alk nå, etter et lite "uhell". Så nå eksperimenterer jeg med smaker Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Der var hele vorspielet gått og jeg er tilbake til nettpokeren. Oje. Har dere det fint folkens? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Der var hele vorspielet gått og jeg er tilbake til nettpokeren. Oje. Har dere det fint folkens? 7465242[/snapback] jepp, har det kjempefint *danse* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 ....etter at jeg var SKIKKELIg på fylla en gang, lå å spydde osv. Så har jeg mista helt smaken av det :/ 7465230[/snapback] Det har vært perioder hvor jeg ikke har tålt smaken av vodka eller øl. Men det finnes jo alltid andre alternativer. Rart at en skikkelig fyllekule kan gi vodka-brekninger i over et halvt år. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Hva har du gjort i kveld da pus? 7465236[/snapback] Blitt kjent med en 92-jente i klassen til lillebror, går inn i fjerde time i telefonen nå, herregud. Hva med deg? Jeg liker heller alkohol lenger, like greit, egentlig. Endret 9. desember 2006 av Redline Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 ....etter at jeg var SKIKKELIg på fylla en gang, lå å spydde osv. Så har jeg mista helt smaken av det :/ 7465230[/snapback] Det har vært perioder hvor jeg ikke har tålt smaken av vodka eller øl. Men det finnes jo alltid andre alternativer. Rart at en skikkelig fyllekule kan gi vodka-brekninger i over et halvt år. 7465255[/snapback] Håper det gir seg egentlig.. For øl er jo skikkelig godt, men hver gang jeg skal på fylla og jeg starter å drekke, så smaker det dritt :/ Funker noen ganger med en øl, men thats it.. Åh, det som er så godt Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Bare lurer; Hva synes dere om avataren min? Ellers, vært på jobb i ni timer i dag. Stress. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Bare lurer; Hva synes dere om avataren min? Ellers, vært på jobb i ni timer i dag. Stress. 7465288[/snapback] Det er en tråd om vurdering av avataren.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Håper det gir seg egentlig.. For øl er jo skikkelig godt, men hver gang jeg skal på fylla og jeg starter å drekke, så smaker det dritt :/ Funker noen ganger med en øl, men thats it.. Åh, det som er så godt 7465283[/snapback] *by -Redhead- en slurk fra koppen sin* Den er litt sterk, men helt ok Drikk med meg Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Der var hele vorspielet gått og jeg er tilbake til nettpokeren. Oje. Har dere det fint folkens? 7465242[/snapback] jepp, har det kjempefint *danse* 7465249[/snapback] Danse til hva? Trancemusikk? Jeg får endelig bestemme musikken selv. SOAD ftw. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det har vært perioder hvor jeg ikke har tålt smaken av vodka eller øl. Men det finnes jo alltid andre alternativer. Rart at en skikkelig fyllekule kan gi vodka-brekninger i over et halvt år. 7465255[/snapback] Ja fy faen. Tyrker, vodka, tequila. Spyr bare jeg kjenner lukta. Blæ. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Huff.. sitter her på et lan i Sørreisa. Tror jeg døøøør! Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 er så lei msn. Det klikker hele tiden.. *reinstallere* Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 7465261[/snapback] Hehehe. høres festlig ut. ^^ Er hos shærsten, koslig! Stikk og legg oss nå, så snakkes. God natt folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg